You are hereIntegrantes, servizos, recursos e imaxes

Integrantes, servizos, recursos e imaxes

By caloto - Posted on 13 Outubro 2019

a

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega do centro está integrado polos seguintes compoñentes:

• Eva Prieto Nogueiras (Coordinadora)
  • Shaila Areán Vázquez
  • Josefa Reiriz Rodríguez
  • Elva López Díaz
  • Antonio Caloto Balboa
  • Luis Somoza Méndez (Persoal non docente)

Os recursos materiais dos que dispón están condicionados cada curso escolar polas subvencions recibidas da Secretaría Xeral de Política Lingüística.

Entre outros, este Equipo ofrece, polo xeral, os seguintes servizos á comunidade educativa:

•  Espallamento dos termos cos que se coñecen na zona as distintas clases de árbores, arbustos, froitos e flores, coa elaboración dun glosario específico.
  • Divulgación da cultura e a literatura galega con actividades como:

o   Exposición de cabazas.

o   Elaboración de contos, mochilas viaxeiras, receitarios, adornos e murais (Día da Paz, Entroido…).

o   Colaboración co Plan Proxecta das tres erres: “Reutiliza, Recicla e Reduce”.

o   Participación no calendario “Estiño”.

o   Exposición de postais en Lingua Galega, con participación das familias.

o   En contacto coa Asociación de amigos do Entroido Ribeirao de Santiago de Arriba, percúrase dar a coñecer esta tradición da zona desde as súas orixes ata os nosos días.

• Divulgación da música tradicional galega, con visitas da Escola de Gaitas de Chantada, Tradescola, Odaiko…
  • Colaboración coa revista “Miuzallas”.
  • Representacións teatrais para tratar temas como a diversidade e a igualdade.
  • Xornadas dos padriños e madriñas lectores.

Información máis detallada nas seccións desta mesma web: