Educación Infantil , 4º Ed. Infantil, 5º Ed. Infantil, 6º Ed. Infantil, Viaxes didácticas E.I.

psicomotricidade infantil

dereita esquerda

Tags: 4º Ed. Infantil

CAIXAS DE PASCUA

Os nenos de Educación Infantil o 27 de Abril recibimos a Pascua cunhas caixas con sorpresa "ovos de chocolate".

Tags: Educación Infantil

EXCURSIÓN EDUCACIÓN INFANTIL: Museo Etnográfico "Casa do Patrón"

O 19 de Marzo os alumnos/as de Educación Infantil realizan unha saída ao Museo Etnográfico "Casa do Patrón", situado en Codeseda; na parroquia lalinense de Doade.

Museo que conta con 12 salas adicadas á exposición permanente de pezas da etnografía galega representativas de máis de 85 oficios.

PARA VER A NOSA EXCURSIÓN FAI CLIC NO AUTOBUS

Tags: Educación Infantil

SOMOS PINTORES: MIRÓ

Os alumnos/as de 5 anos  convertémonos en pintores por momentos, permitíndonos o coñecemento de aspectos tales como: textura, cor, liñas, técnicas...

Nesta ocasión coñecemos a Miró e presentámosvos as nosas obras de arte.

(FAI CLIC PARA VER AS FOTOS)

Tags: 6º Ed. Infantil

ACTIVIDADES DE OUTONO NA AULA DE 5 ANOS A

Os nenos e nenas de 5 anos A durante o primeiro trimestre realizamos diversas actividades relacionadas coa estación do outono. Entre elas (FAI CLIC):

Tags: 6º Ed. Infantil