You are hereANPA

ANPA

Lotería de Nadal da ANPA sticky icon

Lotería de Nadal da ANPA.

Persoas interesadas poñerse en contacto con calquera da ANPA (Bea, Sara, María ou Susana) para reservar. Moitas grazas!

Excursión a Cerceda sticky icon

O domingo 25, varios alumnos, pais e nais do colexio viaxaron ata o Aquapark de Cerceda. Ali disfrutaron dun día fantástico, tirandose polos tobogans, nadando nas piscinas e tomando o sol.

Merenda e excursión fin de curso ANPA sticky icon

O venres 23 celebrarase a merenda de fin de curso no Sangoñedo e o domingo 25 iremos de excursión a Cerceda. Mais información no archivo adxunto.

MAGOSTO sticky icon

O pasado venres 11 de agosto, celebramos o xa tradicional magosto organizado pola AMPA do colexio. Este ano foi en Garabelos, na casa de Anxo Moure. Alí, Anxo contounos contos, ensinounos distintos tipos de árbores, vimos unha película e subimos á casa da árbore. Tamén merendamos, e comemos castañas e chocolate con biscoitos. Ao final, o tempo acompañou e pasamos unha tarde moi entretida.