Educación Primaria, 1º Ed. Primaria, 2º Ed. Primaria, 3º Ed. Primaria, 4º Ed. Primaria, 5º Ed. Primaria, 6º Ed. Primaria, Viaxes didácticas E.P.

Vivencias

Os alumnos de 6º quixeron, antes de marchar do colexio con destino ao instituto, expresar algunhas das súas vivencias que lembran de todo este tempo que pasaron no colexio. O resultado é o que segue:

Tags: 6º Ed. Primaria

VISITA A OURENSE 5º e 6º DE E. PRIMARIA

Os alumnos/as de 6º e 5º curso foron a Ourense o día 29 de xaneiro a visitar o museo da escolma da escultura, pertence o Museo arqueolóxico e ó auditorio, para ver a obra de teatro en inglés Tarzán.

Álbum: Viaxes didácticas -> Ourense 5º e 6º

Tags: Viaxes didácticas E.P.

VISITA AO I.E.S. "VAL DO ASMA"

O pasado mércores, día 30 de xaneiro, os alumnos de 6º de E. Primaria do noso colexio desprazáronse ao I.E.S. "Val do Asma" onde, despois de participar nunhas prácticas de laboratorio dirixidas por profesores e alumnos do citado instituto, lles presentaron as instalacións e foron informados das liñas básicas de funcionamento do centro no que poderán optar por cursar os seus estudos no vindeiro curso académico.

Tags: 6º Ed. Primaria

O SISTEMA SOLAR DE 5ºB

AQUÍ VOS DEIXAMOS UNHA MOSTRA DAS NOSAS MAQUETAS DO SISTEMA SOLAR

O alumnado de 5º B, xunto coas súas FAMILIAS, levaron a cabo a elaboración de distintas maquetas do Sistema Solar, contido que estamos a traballar en Ciencias Sociais.

PARABÉNS POLO TRABALLO, QUEDARON TODAS ESPECTACULARES!!

Tags: 5º Ed. Primaria

Cat and mouse