Educación Primaria, 1º Ed. Primaria, 2º Ed. Primaria, 3º Ed. Primaria, 4º Ed. Primaria, 5º Ed. Primaria, 6º Ed. Primaria, Viaxes didácticas E.P.

VIAXE A OURENSE

O día 5 de decembro os alumnos e alumnas de 1º e 2º de E. Primaria do centro asistiron ao Espectáculo de Circopeta no Auditorio de Ourense.

Tags: Viaxes didácticas E.P.

VIAXE A ALLARIZ 3º DE PRIMARIA

O día 14 de Xuño o alumnado de terceiro visitamos Allariz. Alí realizamos moitas visitas e pasámolo moi ben.

A primeira hora da mañá chegamos o ecoespazo o rexo, unha granxa na que vimos como se coidaban as cabras, unha lagoa con ras e diferentes insectos, un burro, carneiros, etc. Ademais explicáronnos a importancia de coidar o medio ambiente e que existían especies en perigo de extinción por culpa da contaminación. Rematamos a visita vendo como se elaboraba o queixo, probando un anaquiño e despedíndonos dos cans que se fixeran amigos nosos durante a visita.

O saír do ecorrexo o autobús levounos a un merendero o carón do río, onde comimos e xogamos a diversos xogos, tres en raia, memoriun, policías e ladróns, etc.

Continuamos recorrendo unha das calles do centro de  Allariz para chegar a dous museos, que nos presentou unha guía. O primeiro museo era o de xoguete; alí observamos moitos xoguetes antigos. O segundo o museo de monda onde se nos explicou o proceso de realización do liño e a continuación pasamos por unha pasarela con diferentes vestidos de liño que nos prestaron no museo, foi divertidísimo!!!

Para rematar unha merenda o carón do río e un xeado para refrescarnos. E volta para a casa despois dun gran día cos nos@s compañeir@s de clase!!

Acceso ao álbum

Tags: Viaxes didácticas E.P.

Telexornal

Os alumnos de 6º curso de Primaria elaboraron este TELEXORNAL con noticias ficticias:

Tags: 6º Ed. Primaria

Vida e obra de CARLOS CASARES

Con motivo da celebración do DÍA DAS LETRAS GALEGAS o vindeiro 17 de maio, os alumnos de 6º de E. Primaria do centro elaboraron unha presentación sobre a vida e obra do autor homenaxeado este ano pola Real Academia Galega. Facendo "clic" na imaxe, pódese ver a presentación completa.

Tags: 6º Ed. Primaria

ACTIVIDADES DE REPASO

PARA REPASAR AS COMUNIDADES AUTÓNOMAS PREME NA SEGUINTE LIGAZÓN

XOGO PARA REPASAR AS PROVINCIAS ESPAÑOLAS. LIGAZÓN