You are hereEducación Primaria / 2º Ed. Primaria

DiSFRACE DE ENTROIDO sticky icon

ENTROIDO´23

TORNADO

Este sería un modelo de tornado, que tamén podedes consultar en internet buscando "disfraz de tornado".

Como material podedes usar:

+algodón ou tea de araña como na foto, que podedes pegar nunha roupa vella.

+goma eva ou fieltro (gris) con forma de cono (duas partes) que podedes unir nos ombreiros con grapa ou silicona

O importante é que teña forma de cono para simular o tornado.

Como elemento decorativo podedes pegarlle debuxos ou manualidades feitas polos nenos (casa, animais, árbores...

Na cara, pelo despeinado, cara con manchons... (ao voso criterio)

Se tendes algunha dúbida, contactade comigo.

Saúdos!

NADAL 2022 2ºEP sticky icon

Os nenos e nenas de 2º EP

deséxanvos un bo nadal a todos!

ilustración de dibujos animados de color de globo de nieve de navidad  10789326 Vector en Vecteezy

Pinchade AQUÍ para ver o vídeo da nosa panxoliña!

TRABALLO DE MÚSICA 2º - ÚLTIMO TRABALLO sticky icon

OLA!!! BO DÍA!!!

DEIXOVOS O ÚLTIMO TRABALLO DE MÚSICA, PARA OS QUE O QUEIRAN FACER.

UNHA APERTA A TODXS!!!

E UN BO E MERECIDO VERÁN!!!

Tarefas Inglés 2º (01.06.20) sticky icon

Bo día mozos/as!

Imos cas tarefas desta semana, páxina 32, lemos e coloreamos, e marcamos cun tick ou unha cross segundo corresponda, no seguinte exercicio lemos coloreamos e enumeramos, despois escribimos.

Na páxina seguinte (33) falamos das estacións, enumeramos as viñetas segundo corresponda e escribimos o nome da estación; o seguinte exercicio é de debuxar, tendes que debuxar a vosa estación favorita e a vós disfrutando dela, non vos esquezades de escribirme cal é!! A min encántame a primavera-spring!

Rematamos ca páxina 34, seguimos as pegadas e escribimos, que misterio!

Boa semana!!!

Guía e solucións das unidades 12 de Lengua, Lingua, Matemáticas e Unidades 6 de C. Sociais e C. da Natureza. sticky icon

Bos días, hoxe adxunto as últimas unidades que teríamos para o mes de xuño, tanto de matemáticas, lengua e lingua, coma de ciencias da natureza e ciencias sociais. Sei de antemán que algúns ides con retraso pero aconsello que as fagades de todos os xeitos, eso fará que os contidos non sexan novos para os alumnos e alumnas nos seguintes cursos.

Coidadevos moito e saúdos para todos e todas.