Viaxes didácticas E.P.

VIAXE A ALLARIZ 3º DE PRIMARIA

O día 14 de Xuño o alumnado de terceiro visitamos Allariz. Alí realizamos moitas visitas e pasámolo moi ben.

A primeira hora da mañá chegamos o ecoespazo o rexo, unha granxa na que vimos como se coidaban as cabras, unha lagoa con ras e diferentes insectos, un burro, carneiros, etc. Ademais explicáronnos a importancia de coidar o medio ambiente e que existían especies en perigo de extinción por culpa da contaminación. Rematamos a visita vendo como se elaboraba o queixo, probando un anaquiño e despedíndonos dos cans que se fixeran amigos nosos durante a visita.

O saír do ecorrexo o autobús levounos a un merendero o carón do río, onde comimos e xogamos a diversos xogos, tres en raia, memoriun, policías e ladróns, etc.

Continuamos recorrendo unha das calles do centro de  Allariz para chegar a dous museos, que nos presentou unha guía. O primeiro museo era o de xoguete; alí observamos moitos xoguetes antigos. O segundo o museo de monda onde se nos explicou o proceso de realización do liño e a continuación pasamos por unha pasarela con diferentes vestidos de liño que nos prestaron no museo, foi divertidísimo!!!

Para rematar unha merenda o carón do río e un xeado para refrescarnos. E volta para a casa despois dun gran día cos nos@s compañeir@s de clase!!

Acceso ao álbum

VIAXE A OURENSE 3º DE E. PRIMARIA

• Vimos a obra "Sandra e Meirol en Xistralia".
  • Visitamos o Claustro de San Francisco, un antiguo convento onde observamos os 63 arcos coas súas columnas e as súas diferentes figuras talladas. Xogamos a atopalas.
  • A terceira visita foi "A escolma da escultura" no museo arqueolóxico, onde descubrimos curiosidades dos nosos antepasados, presentados por unha guía que nos contou historias e lendas antigas.

A continuación podes ver a presentación das fotografías ou acceder ao álbum das mesmas:

Acceso ao álbum

Viaxe didáctica a Ourense

O venres, 13 de xaneiro, os alumnos de 4º, 5º e 6º de E. Primaria desplazáronse a Ourense para realizar distintas actividades:

• Patinaxe na pista de xeo ubicada no centro comercial "Pontevella" (Alumnos de 5º e 6º).
  • Visita á exposición: "Na procura do pasado. Orixe e evolución da arqueoloxía en Ourense", na sala de exposicións Afundación Ourense. (Alumnos de 4º).
  • Asistencia á representación teatral en lingua inglesa" "Freaky", no Auditorio Municipal de Ourense. (Alumnos de 4º, 5º e 6º).

Aquí podes ver a presentación dalgunhas instantáneas realizadas na viaxe, e máis abaixo tes un acceso ao Álbum:

Álbum

Viaxe didáctica ao Belén de Begonte

Os alumnos/as de 1º e 2º curso de Primaria viaxaron o día 16 de decembro a Begonte para ver o seu Belén.
Trátase dun Belén que ten vida propia, e no que aparecen distintas figuras animadas realizando distintos oficios tradicionais galegos.

Pincha na imaxe inferior para ver a presentación da visita.

Álbum

Podedes consultar máis información sobre o Belén neste enlace.

VIAXE DIDÁCTICA FORTALEZA SAN PAIO

O xoves, 24 de novembro, os alumnos de 3º e 4º de E. Primaria realizaron unha viaxe á Fortaleza de San Paio, en Friol.a

Pincha para acceder ao album de fotos

A Fortaleza foi adquirida pola Deputación Provincial no ano 1939 e no 1983 abre as súas portas coma Museo Etnográfico e da Historia, sendo obxecto dunha última reforma no ano 2003.

O Museo está composto por tres corpos (Torre da Homenaxe, corpo central e torreón) e unha capela exterior.

A planta baixa acolle diferentes coleccións relacionadas coa agricultura e cos oficios tradicionais (cesteiros, zoqueiros...) Nas cortes dos cabalos instaláronse cadeiras de man e de montar a cabalo e na adega móstranse os elementos propios desta dependencia (pelellos, prensadores de uvas, medidas de viño...)

A primeira planta componse dunha cociña na que se encontran tres elementos da construcción primitiva : a lareira, o forno e o servizo hixiénico, ademais de mobiliario típico da cociña galega, cerámica, ferros de pasar, etc.; un salón cunha gran ventá con “parladoiros” e unha cheminea renacentista; a sala do tear; un escritorio e un dormitorio.

O primeiro e segundo piso da Torre da Homenaxe albergan as coleccións de armas brancas e de fogo, destacando unha armadura de placas de hasta, outra de guerreiro samurai, dagas, machetes, espadas, revólveres de percusión, de tambor ou de chispa, fusís, canóns, etc.

No terceiro piso sobresae a cheminea renacentista que Vasco das Seixas mandou construír no século XVI, decorada a base de elementos zoomorfos e fitomorfos.

A capela, de planta cuadrangular, foi construída no século XVIII e ten un retablo do XIX con diversas imaxes populares.