Viaxes didácticas E.P.

Viaxe a Ourense 5º e 6º de Primaria

O 23 de xaneiro de 2018 os alumnos de 5º e 6º de E. Primaria do colexio fixeron un desprazamento a Ourense para realizar as seguintes actividades:

• Asistencia á representación dunha obra de teatro en Lingua Inglesa no Auditorio de Ourense.
  • Visita á exposición de Xaime Quessada na Sala de Exposicións da Sede Afundación de Ourense.

Álbum

VIAXE A OURENSE

O día 5 de decembro os alumnos e alumnas de 1º e 2º de E. Primaria do centro asistiron ao Espectáculo de Circopeta no Auditorio de Ourense.

VIAXE A ALLARIZ 3º DE PRIMARIA

O día 14 de Xuño o alumnado de terceiro visitamos Allariz. Alí realizamos moitas visitas e pasámolo moi ben.

A primeira hora da mañá chegamos o ecoespazo o rexo, unha granxa na que vimos como se coidaban as cabras, unha lagoa con ras e diferentes insectos, un burro, carneiros, etc. Ademais explicáronnos a importancia de coidar o medio ambiente e que existían especies en perigo de extinción por culpa da contaminación. Rematamos a visita vendo como se elaboraba o queixo, probando un anaquiño e despedíndonos dos cans que se fixeran amigos nosos durante a visita.

O saír do ecorrexo o autobús levounos a un merendero o carón do río, onde comimos e xogamos a diversos xogos, tres en raia, memoriun, policías e ladróns, etc.

Continuamos recorrendo unha das calles do centro de  Allariz para chegar a dous museos, que nos presentou unha guía. O primeiro museo era o de xoguete; alí observamos moitos xoguetes antigos. O segundo o museo de monda onde se nos explicou o proceso de realización do liño e a continuación pasamos por unha pasarela con diferentes vestidos de liño que nos prestaron no museo, foi divertidísimo!!!

Para rematar unha merenda o carón do río e un xeado para refrescarnos. E volta para a casa despois dun gran día cos nos@s compañeir@s de clase!!

Acceso ao álbum

VIAXE A OURENSE 3º DE E. PRIMARIA

• Vimos a obra "Sandra e Meirol en Xistralia".
  • Visitamos o Claustro de San Francisco, un antiguo convento onde observamos os 63 arcos coas súas columnas e as súas diferentes figuras talladas. Xogamos a atopalas.
  • A terceira visita foi "A escolma da escultura" no museo arqueolóxico, onde descubrimos curiosidades dos nosos antepasados, presentados por unha guía que nos contou historias e lendas antigas.

A continuación podes ver a presentación das fotografías ou acceder ao álbum das mesmas:

Acceso ao álbum

Viaxe didáctica a Ourense

O venres, 13 de xaneiro, os alumnos de 4º, 5º e 6º de E. Primaria desplazáronse a Ourense para realizar distintas actividades:

• Patinaxe na pista de xeo ubicada no centro comercial "Pontevella" (Alumnos de 5º e 6º).
  • Visita á exposición: "Na procura do pasado. Orixe e evolución da arqueoloxía en Ourense", na sala de exposicións Afundación Ourense. (Alumnos de 4º).
  • Asistencia á representación teatral en lingua inglesa" "Freaky", no Auditorio Municipal de Ourense. (Alumnos de 4º, 5º e 6º).

Aquí podes ver a presentación dalgunhas instantáneas realizadas na viaxe, e máis abaixo tes un acceso ao Álbum:

Álbum