Benvida

Ensinanza: Educación Infantil e Primaria

Correo electrónico: ceip.benchosey@edu.xunta.es

INFORMACIÓN DO PROXECTO DE XORNADA ÚNICA

O CEIP BEN-CHO-SHEY comeza o procedemento para facer a solicitude da xornada lectiva en sesión única de mañá. Iremos colgando toda a información na páxina web do centro e podedes acceder a ela dende o apartado que creamos na barra lateral dereita.

PROXECTO DA XORNADA CONTINUA

FOLLETO INFORMATIVO PARA AS FAMILIAS

25 de Novembro. Día contra a violencia de xénero.

O noso cole participou, xunto con outros coles de toda Galicia, no proxecto #equaliter. Un proxecto que nace en 2017 para dar voz aos máis pequenos coa intención de que nun futuro non teñan que dicir unha e outra vez NON á VIOLENCIA de XÉNERO, NON A CALQUER TIPO DE VIOLENCIA.

CAMPO A TRAVÉS

Dentro do programa XOGADE, os/as nenos/as de terceiro, cuarto, quinto e sexto de primaria participaron na carreira de campo a través que se celebrou o xoves día 22 de Novembro.

Álbum: Curso 2018-2019 -> Campo a través

MAGOSTO

O día 9 de Novembro o Bencho celebrou o magosto no cole.

Álbum: Curso 2018-2019 -> Magosto

FOTOS DO DÍA DE SAMAÍN

Álbum: Curso 2018-2019 -> Samaín

SAMAÍN NO BENCHO

Code Week (Semana Europea da Programación)

Co motivo da conmemoración da Semana Europea da Programación, a mestra de Robótica, nomeada Leader Teacher pola European Schoolnet , promoveu e organizou diversas actividades para incentivar o uso e aprendizaxe da robótica e a programación co profesorado e co alumnado.

En relación ao profesorado realizouse unha curta charla informativa na que se lle facilitaron recursos e posibilidades para traballar  con aplicacións en liña, apps para tablets, programas descargables e tamén actividades “desenchufadas”.

Co alumnado traballamos con ferramentas como Mblock, aplicacións en liña de Minecraft e Blockly games e o xogo de cartas de CodyRoby.

Enmarcada dentro desta actividade, o venres 19 de outubro tivemos a oportunidade de contar con Naír Carrera, unha pedagoga con sede en Bruselas, que traballa na European Schoolnet, un organismo da Unión Europea que aglutina distintos Ministerios de Educación e que se ocupa de incentivar as vocacións STEM e a competencia dixital entre o profesorado.

Naír Carrera impartiu unha charla de carácter informal co alumnado explicándolle o seu traballo e a importancia da programación para as profesións futuras. Posteriormente participou nun obradoiro na biblioteca do centro onde o alumnado de 5º curso traballou actividades de programación en distintos recunchos.

Álbum: Curso 2018-2019 -> Semana Europea da Programación