Benvida

Ensinanza: Educación Infantil e Primaria

Correo electrónico: ceip.benchosey@edu.xunta.es

VISITA DE PAULA CARBALLEIRA

Hoxe tivemos a sorte de contar coa visita da escritora, contacontos e actriz galega Paula Carballeira.A autora dos libros "A tartaruga Amodovou" e " Bruxa e familia" amenizounos a mañá coas súas fantásticas historias. Si entrades no apartado da radio escolar podedes escoitar a entrevista que lle fixeron os/as nenos/as de segundo, terceiro e cuarto.

Álbum: curso 2019/2020 -> VISITA DE PAULA CARBALLEIRA

BEN CHO SHEY INÉDITO

O escritor, mestre e investigador ourensán Xosé Ramón Fernández-Oxea, Ben Cho Shey, foi o protagonista literario onte na presentación da súa biografía, Ben Cho Shey inédito, obra do escritor Paco López-Barxas, no noso colexio. O acto contou coa participación do presidente da Deputación de Ourense, Manuel Baltar; do autor do libro; do alcalde da localidade, Luis Menor; do editor Xosé A. Perozo, do director do centro, Antón Gómez e dos nenos/as  e mestres do centro.

.

FLORA E FAUNA DE CACHAMUIÑA

Proxecto realizado polo alumnado de 4º de E. P. durante o curso 2018/2019
Con este traballo, pretendemos acercarnos ao coñecemento da realidade do noso entorno natural para visibilizalo xerando actitudes de protección do mesmo.

CAMPAÑA SOLIDARIA

O noso cole participa na campaña solidaria organizada polo Concello de Pereiro de Aguiar.Temos instalado no centro un arcón para recoller alimentos non perecedoiros . Estos alimentos serán distribuidos polo concello entre as familias sen recursos.

Anímate e colabora!!!!

25 DE NOVEMBRO. DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Dende o CEIP BEN-CHO-SHEY queremos aportar o noso pequeno gran de area neste día. Porque o temos claro, porque contra calquera tipo de violencia soamente hai unha palabra posible: NON.

Cuídame.Letra: Jorge Drexler y Pedro Guerra. Interpreta: Canto Alegre.

Magosto 2019/2020

O venres 8 de novembro celebramos o magosto no cole . Despois do recreo fixemos unha xuntanza para comer as castañas eo boliño preñado. Rematamos o día con xogos tradicionais galegos e baile.

Álbum: curso 2019/2020 -> Magosto 2019/2020

SAMAÍN 2019/2020

Hoxe celebramos no cole o día do Samaín, os nenos/as foron pasando ao longo da mañá por diferentes talleres: carautas, marcapáxinas, manualidades, xogos, justdance,cortos de medo, cancións, contos e aula do terror . Aquí vos deixamos un breve resumo deste día tan terrorífico e divertido:

Álbum: curso 2019/2020 -> Samaín

SEMANA DO DEPORTE

Coincidindo coa semana europea do deporte, os/as alumnos/as do colexio asistiron a dúas exhibicións deportivas : badminton ( realizada polo Clube Athlos) e  fútbol sala. O venres organizáronse unha serie de xogos ( cachibol, baloncesto, brilé, paracaídas e 10 pases) e para os maís pequenos un circuito con diferentes obstáculos.

Álbum: curso 2019/2020 -> Semana do deporte