Día da paz

Superlambana nas nosas clases de plástica. Superlambanan in our art lessons

In January, the students of 6A/B completed their latest art project inspired by Taro Chiezo's sculpture, Superlambanana, a fusion of lamb and banana in Liverpool, UK. Combining fruits and vegetables with animals, they sculpted and painted fantastical creatures from clay, from pineapple-bears to carrot-cats. Then, with their clay creations as protagonists, the students crafted colorful comics showing their characters having fun adventures with the Superlambanana. After completing their works, the students showcased their sculptures and comics to their fellow classmates and teachers around the school. Through this cool project, the students were able to practice their artistic abilities and learned useful skills in creativity, storytelling, and self-expression.

En xaneiro, os alumnos de 6A/B completaron o seu último proxecto artístico inspirado na escultura de Taro Chiezo, Superlambanana, unha fusión de cordeiro e plátano en Liverpool (Reino Unido). Combinando froitas e verduras con animais, esculpiron e pintaron con arxila criaturas fantásticas, dende osos-piña ata gatos-cenoria. Logo, coas súas creacións de arxila como protagonistas, os alumnos elaboraron bandas deseñadas cheas de cor que mostraban as súas personaxes vivindo divertidas aventuras con Superlambanana. Unha vez terminados os seus traballos, os alumnos mostraron as súas esculturas e  bandas deseñadas aos seus compañeiros e profesores do colexio.

Grazas a este interesante proxecto, os alumnos puxeron en práctica as súas habilidades artísticas e adquiriron coñecementos útiles sobre creatividade, narración e autoexpresión.

Álbum: CURSO 23-24 -> SUPERLAMBANANA PLÁSTICA

DÍA INTERNACIONAL DA PAZ 2024

Bo día,

Este curso o proxecto de centro é , como sabedes, " A banda deseñada no Benchoshey". Para celebrar o Día Internacional da Paz as personaxes de diferentes cómics envíannos mensaxes con moito sentimento.

Ollade!!!

Álbum: CURSO 23-24 -> DÍA DA PAZ 2024

CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ E DA NON VIOLENCIA 2023

DÍA DA PAZ

Aquí vos deixamos a actividade organizada polo Equipo de Convivencia para o día a paz.

DIA DA PAZ

Celebramos o día da paz xogando ao rosco de palabras sobre a paz. Cada clase elexiu unha palabra segundo a letra que se lle asignou e elaborou unha definición. O día 31 xuntámonos todos/as e os representantes de cada clase ía lendo a sua definición mentres  os demaís tiñan que adiviñar a palabra.

Álbum: curso 2019/2020 -> dia da paz