Bencho speaks English

EARTH DAY- DÍA DA TERRA 22 DE ABRIL

En honra ao Día da Terra, os nosos estudantes de sexto completaron un extraordinario proxecto de arte destinado a celebrar e promover a conciencia ambiental. Ao crear mosaicos feitos con materiais reciclados, colchas elaboradas con deseños complexos e carteis cheos de mensaxes impactantes, os nosos estudantes inspírannos a tomar medidas e marcar unha diferenza positiva no respecto ao noso medio ambiente. Este proxecto de arte do Día da Terra mostra a creatividade, o talento e a dedicación dos estudantes de 6°A e 6°B á vez que demostra a importancia de apreciar e protexer a nosa Terra para un futuro sostible.

In honor of Earth Day, our sixth-grade students completed a remarkable art project aimed at celebrating and promoting environmental awareness. By creating mosaics made from recycled materials, quilts crafted with intricate designs, and posters filled with impactful messages, our students inspire us to take action and make a positive difference in respecting our environment. This Earth Day art project showcases the creativity, talent, and dedication of the 6°A & 6°B students while demonstrating the importance of cherishing and protecting our Earth for a sustainable future.

Álbum: CURSO 23-24 -> EARH DAY DÍA DA TERRA

PLÁSTICA: POP ART

Inspired by the iconic pop art of Andy Warhol, the artists of 6A/6B used images from popular and commercial culture to create their own vibrant masterpieces. In their project, students selected images of their favorite objects, celebrities, and places. With black and white photos as their canvas, they painted over them with bold colors.

After selecting backgrounds to complement their works of art, the students transformed ordinary images into extraordinary pieces that reflect their unique perspectives and personalities. They show us all that art has the power to elevate the everyday into something extraordinary.

Inspirándose no icónico arte pop de Andy Warhol, os artistas de 6A/6B utilizaron imaxes da cultura popular e comercial para crear as súas propias e vibrantes obras mestras. No seu proxecto, os estudantes seleccionaron imaxes dos seus obxectos, celebridades e lugares favoritos. Con fotografías en branco e negro como lenzo, pintaron sobre elas con cores rechamantes.

Despois de seleccionar fondos para complementar as súas obras de arte, os estudantes transformaron imaxes ordinarias en pezas extraordinarias que reflicten as súas perspectivas e personalidades únicas. Móstrannos a todos que a arte ten o poder de elevar o cotián a algo extraordinario.

Álbum: CURSO 23-24 -> PLÁSTICA POP ART

COÑECENDO A MEGAN

GETTING TO KNOW MEGAN!!!

Together in spite of Coronavirus