Magosto

MAGOSTO 2023

Bo día,

O pasado venres 10 de novembro celebramos a festa do magosto no cole. Este ano tivemos de axudantes ao alcalde Luis Menor e ao seu predecesor no cargo, Eliseo, moitas gracias por vir  a nosa festa.

Os bolos preñados , as castañas asadas e a música non podían faltar nun magosto que foi a ledicia do alumnado e profesorado.

Para mostra, ollade esta pequena galería de fotos da festa.

Álbum: CURSO 23-24 -> MAGOSTO 23

O MAGOSTO NO BENCHO

No Bencho temos moita sorte de contar cun espazo natural no que poder disfrutar de moitas das actividades que facemos. A semana pasada saímos a celebrar O MAGOSTO . O equipo de actividades extraescolares elaborou un vídeo para resumir en imaxes o moito que disfrutaron os/as nosos/as cativos/as. Esperamos que vos guste !!!

Magosto 4ºA

Álbum: Curso 2020-2021 -> Magosto-Normalización

Magosto 4ºA

Magosto 2019/2020

O venres 8 de novembro celebramos o magosto no cole . Despois do recreo fixemos unha xuntanza para comer as castañas eo boliño preñado. Rematamos o día con xogos tradicionais galegos e baile.

Álbum: curso 2019/2020 -> Magosto 2019/2020

MAGOSTO

O día 9 de Novembro o Bencho celebrou o magosto no cole.

Álbum: Curso 2018-2019 -> Magosto