Matrícula ciclos formativos curso 2021/2022

Aberto o prazo de matrícula nos ciclos formativos de formación profesional para o curso 2021/2022: do 20 de xullo ao 26 de xullo, ambos os dous inclusive.

Dispós de toda a información sobre o proceso de admisión na seguinte ligazón: http://www.edu.xunta.gal/fp/admision-curso-2021-2022.

Ademais, desde a pestana da nosa páxina web (parte superior) podes acceder ao espazo virtual que a Consellaría adica á FP.

Listaxe provisional fondo de libros 2021/2022

Publicadas as listaxes provisionais do fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso 2021/2022.

Pódense consultar:

- No taboleiro de anuncios do noso centro.

- Na aplicación FondoLibros con certificado dixital ou chave 365.

A entrega de vales e libros de texto correspondentes realizarase en setembro, segundo as instrucións que se publicarán nesta páxina web.

Calendario exames de setembro 2021

Descarga o arquivo adxunto para consultar o calendario das probas extraordinarias de setembro e outras datas importantes (reclamacións, entrega de cualificacións, matrícula, etc.)

Modificación data de publicación da listaxe provisional fondo de libros

AVISO IMPORTANTE!

Debido a que o prazo de matrícula no noso centro aínda non rematou, aprázase a publicación da listaxe provisional do fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar ao día martes 13 de xullo.

Matrícula alumnado ESO

NOTA IMPORTANTE:

O alumnado da ESO con todas as materias do curso 2020/2021 aprobadas e que solicitase a axuda de libros de texto e material escolar deberá matricularse no centro nun dos seguintes días, en horario de 10:00h a 13:00h:

Martes 6 de xullo

Mércores 7 de xullo

Xoves 8 de xullo

Libros de texto curso 2021-2022

Xa están dispoñibles as listaxes dos libros de texto para o vindeiro curso 2021-2022.

Consulta os arquivos adxuntos.