PUBLICADA A LISTAXE DEFINITIVA DE ADXUDICACION DO FONDO DE LIBROS

IMPORTANTE: está publicada a LISTAXE DEFINITIVA de adxudicación do fondo solidario de libros de texto destinado ao alumnado matriculado en ESO para o curso 2022-2023.

Poden consultar as listaxes na entrada do IES nas que figuran os libros asignados aos alumnos/as.

ESTAS LISTAXES NON PODEN SER FOTOGRAFADAS  en cumprimento coas leis de protección de datos. A axuda para vales de material pode consultarse coa Vicedirección do IES.  Na rede tamén poden consultar estas resolucións con Chave 365 ou con Certificado Dixital, a través da aplicación fondolibros.

Libros de texto curso 2022-2023

Xa están dispoñibles as listaxes dos libros de texto para o vindeiro curso 2022-2023.

Consulta os arquivos adxuntos.

ACTUALIZADO 20/7/22

PROBAS DE NIVEL LINGÜÍSTICO B1, B2 E C1 PARA ALUMNADO DE ESO, BACHARELATO E FP

Publicouse a Resolución do 10 de xuño de 2022, da Direccion Xeral de Ordenación e Innovación Educativa regula a xestión de probas de nivel lingüístico para o alumnado que curse estudos durante o curso 2022/2023 en centros públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades,  que regula a xestión de probas de nivel lingüístico (B1, B2 ou C1) para o alumnado que curse 4º de ESO, 1º e 2º de BAC e  Formación Profesional no curso 2022/2023.

O alumnado, asesorado, e a proposta do profesorado de lingua estranxeira, poderá presentarse nunha única proba de nivel dunha lingua, que será, preferentemente, a cursada como primeira lingua estranxeira. O centro seleccionará as probas ás que se presentará o alumnado con criterios de comodidade e proximidade e as familias encargaranse do traslado ao lugar do exame en caso de que estas probas non poidan celebrarse no propio centro.

A realización destas probas, que se desenvolverán durante o curso 2022/2023, recibirá financiamento da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades. Se a dotación económica non fose suficiente para cubrir todas as demandas de alumnado interesado, o centro seleccionará o alumnado participante con criterios transparentes, públicos e obxectivos.

Foron ampliados os prazos para a inscrición nesta convocatoria, os interesados deberán cubrir un compromiso de participación e entregalo asinado na oficina do centro con data límite do 08 de setembro. O impreso para cubrir figura como adxunto ao final desta nova e pódese descargar premendo aqui.

Acto de Graduación do curso 2021-2022

O 28 de xuño celebramos no noso centro o ACTO DE GRADUACIÓNdo alumnado de Bacharelato e Ciclos Formativos da promoción de 2022.

Despois de dous anos de pandemia, por fin puideron asistir as familias. Acompañáronnos, ademais, profesorado e algunhas autoridades. Como convidado, contamos coa presenza de D. Cesáreo González Pardal, presidente do clúster de Turismo de Galicia.

Non podemos sentir máis orgullo do noso estudantado, que recolleu os seus diplomas nun día que esperamos fose tan especial para eles, como o foi para nós.

Parabéns para todos e todas!!