Física e Química

Nova charla temática USC

O pasado venres 18 de marzo o alumnado de Física de 2º Bacharelato asistiu á última charla temática: Xogando coa luz.

Interesantísima charla divulgativa orientada a poñer en valor os usos da luz no mundo actual, dende a iluminación ata os usos industriais e científicos da luz. Dun modo totalmente práctico o alumnado puido coñecer e experimentar o funcionamento de obxectos tan comúns e dispares coma o ollo humano, un cable de fibra de vidro, gafas de sol  ou mesmo sistemas de comprobación de pureza do aceite mediante uso de luz láser.

Charlas temáticas USC

Semana de charlas temáticas!

- Luns 14 de febreiro: Luces, ledes e sombras, para o alumnado de FPB1E, FPB2E, CM1E, CM2E.

Os temas tratados foron: un percorrido desde os principios básicos de funcionamento e xeración de luz mediante tecnoloxía LED, ademais de tratarse cuestións básicas relacionadas coa elección do tipo de iluminación LED en función da súa aplicación.

- Martes 15 de febreiro: Algoritmos: que son e para que serven?, para o alumnado de TIC de e Bacharelato, e para CS1E e CS2E.

Charla temática USC sobre enerxía nuclear

Onte, xoves 27 de xaneiro, o alumnado de Física de 2º Bacharelato recibiu unha das charlas temáticas incluídas no programa A Ponte entre o ensino medio e a USC: A enerxía nuclear: unha enerxía segura, solicitado polo profesorado desta materia.

Esta actividade complementa o temario desta materia.

2º ESO 2019-20

Con motivo del COVID-19 los materiales para la cuarentena están en el aula virtual (AV) y en los correos que manda el profesor josepadron@hotmail.es

También podéis los vídeos de 2 ESO de ANTONIOPROFE

4º ESO 2019-20