Rafting no río Ulla

O pasado luns 30 de maio o noso alumnado de 4º ESO gozou dunha actividade do máis intensa e divertida: Rafting no río Ullaorganizado polo departamento de Educación Física.

Imaxe tomada de Arrepións.com
Imaxes tomadas de Arrepións.com

Un total de 21 alumnas e alumnos repartidos en 3 balsas, guiados por monitores e acompañados de profesorado do centro liberaron toda a adrenalina posible ao longo de parte do tramo Xirimbao-Herbón.

Para repetir, seguro!

Iniciación á escalada

O luns 23 de maio o alumnado de 2º ESO realizou a actividade de bautismo de escalada no rocódromo  Indoorwall de Santiago de Compostela.

Alumnado e profesorado acompañante gozaron desta esperada xornada deportiva. Mágoa que mor da meteoroloxía, tivo que ser suspendida a outra actividade programada para esta xornada: unha ruta de sendeirismo polo Monte Viso.

Esta actividade foi organizada polo departamento de Educación Física.

EDUCACIÓN FÍSICA