Tecnoloxías da Información e da Comunicación

PROXECTA "Aprendo programando con Scratch"

No IES Plurilingüe Fontexería programamos con Scratch! Algunhas alumnas exploraron Roma, outros alumnos fixeron un pequeno Trivial en francés, houbo quen fixo algún xogo...o que está claro é que todas e todos divertímonos aprendendo!

Traballo cooperativo a distancia con outros centros en TIC de 4º de ESO

Este ano os alumnos de TIC de 4º de eso participan nunha actividade cooperativa, creada polo profesor D. Marco López, con tres institutos da provincia de Lugo: o Leiras Pulpeiro de Lugo, o Río Miño de Rabade e o Lama de Quendas de Chantada.

A actividade consiste na creación dun blog e dunha paxina web mediante traballo cooperativo coordinado a distancia. O procedemento é o seguinte unha parella de alunmos dun instituto debe traballar con outra parella dun segundo instituto e sendo titorizados por un profesor dun tercer instituto.

As actividades son as seguintes:

VII Concurso Audiovisual Fontexería

PRORROGADO ATÉ O 20 DE FEBREIRO

Obradoiro de seguridade informática (actualización de contidos)

A dinamización das TIC, dentro do Plan Proxecta: programa Quérote+, ven de actualizar contidos sobre identidade dixital no obradoiro de seguridade informática que está dispoñible na aula virtual.

Women at Work

Vídeo elaborado por alumnado de 3º de ESO baixo a coordinación de Alejandro e de Erika e en colaboración coas Dinamización das TIC e a Dinamización de Igualdade.

V Concurso Audiovisual - premiados

Estas son as fotografías presentadas ao V Concurso Audiovisual Fontexería organizado pola Dinamización das TIC. O premiado nesta categoría foi Jorge García.

Fichas para o profesorado

A Dinamización das TIC presenta un modelo de ficha para o uso do profesorado. Son editables para que cada un poda engadir, quitar ou modificar o que considere axeitado as súas necesidades. Están dispoñibles en formato doc e odt.

Día Internacional de Internet Segura

SIDO Día Internacional da Internet Segura (Safer Internet Day en inglés) celébrase en máis de 70 países de todo o mundo cada 11 de febreiro dende o ano 2003. O obxectivo é concienciar e promover un uso máis seguro e responsable da rede, sobre todo entre os máis novos como o sector máis vulnerable da sociedade.

Este ano 2014 o lema é XUNTOS PODEMOS FACER UNHA INTERNET MELLOR e ten a intención de frear brecha dixital no mundo promovendo o diálogo e o traballo conxunto.

En España, o organismo encargado da promoción e organización é a ONG Protégeles.