Tecnoloxías da Información e da Comunicación

PROXECTA "Aprendo programando con Scratch"

No IES Plurilingüe Fontexería programamos con Scratch! Algunhas alumnas exploraron Roma, outros alumnos fixeron un pequeno Trivial en francés, houbo quen fixo algún xogo...o que está claro é que todas e todos divertímonos aprendendo!

Traballo cooperativo a distancia con outros centros en TIC de 4º de ESO

Este ano os alumnos de TIC de 4º de eso participan nunha actividade cooperativa, creada polo profesor D. Marco López, con tres institutos da provincia de Lugo: o Leiras Pulpeiro de Lugo, o Río Miño de Rabade e o Lama de Quendas de Chantada.

A actividade consiste na creación dun blog e dunha paxina web mediante traballo cooperativo coordinado a distancia. O procedemento é o seguinte unha parella de alunmos dun instituto debe traballar con outra parella dun segundo instituto e sendo titorizados por un profesor dun tercer instituto.

As actividades son as seguintes:

VII Concurso Audiovisual Fontexería

PRORROGADO ATÉ O 20 DE FEBREIRO

Obradoiro de seguridade informática (actualización de contidos)

A dinamización das TIC, dentro do Plan Proxecta: programa Quérote+, ven de actualizar contidos sobre identidade dixital no obradoiro de seguridade informática que está dispoñible na aula virtual.

V Concurso Audiovisual - premiados

Estas son as fotografías presentadas ao V Concurso Audiovisual Fontexería organizado pola Dinamización das TIC. O premiado nesta categoría foi Jorge García.