Convivencia e mediación

CHARLA DE IVÁN VÁZQUEZ, XORDO E GRAN COMUNICADOR

Entre as actividades organizadas desde a comisión de convivencia e mediación no curso 2016-2017 cómpre salientar,polo seu inpacto e  acollida entre o alumnado, a charla dada por Iván Vázquez, en colaboración da APSSC (Asociación de Persoas Sordas de Santiago). O título da charla "Si ves en positivio mi discapacidad, podrás ver de que soy capaz", é o mellor resumo da experiencia por el transmitida.

charla xorden4.jpg

COMUNICACIÓN POSITIVA

Entre os propósitos de curso novo (2017-2018) temos poñer en marcha o proxecto "Conta comigo", de titorización de alumnado de 1º ESO por parte de alumnado de 3º ESO. Como preparación para este proxecto, traballamos coas titorías de 2º ESO, a finais de curso, diversas dinámicas de comunicación en positivo, técnicas de resolución de conflitos,mediación.

el-manual-de-ejercicios-para-sentirse-bien.jpg

V ENCONTROS DE CENTROS PARA UNHA CONVIVENCIA POSITIVA

O IES Fontexería participou, un ano máis,nos encontros de centros para unha convivencia positiva, que tivo lungar en Viana do Bolo, os días 2 e 3 de xuño de 2017.

Acudimos docentes e alumnas en representación do centro,participando as alumnas nos obradoiros " A emoción ao servizo da igualdade", "A emoción a través da imaxe" e "A realidade a través das TIC". Todos eles foron moi ben valorados polo alumnado, salientando as nosas alumnas a perspectiva de xénero incluída en todos eles.

convivencia viana do bolo.jpg