Programacións do Departamento de Filosofía 2023-2024.

Programacións 2023-24 do Departamento de Filosofía.

Parlamento Xove 23

Premio no I Certame de fotografía "Imaxes do Patrimonio"

O pasado curso 17-18, e durante o terceiro trimestre, dende este Equipo animamos ao alumnado a participar no  I Certame de fotografía "Imaxes do Patrimonio", convocado pola Asociación Cultural e Pedagóxica " Ponte...nas Ondas"

Logo de informar das Bases ao alumnado, dende o Taboleiro da Lingua e nas aulas, contamos coa colaboración de Carmen Fariña co grupo de 4 ESO, e Emiliano Mourenza, co alumnado de 2 Bac, e presentamos, logo dunha selección , cerca de 15 traballos ao Certame.

Presentación para exposición nas VIII Xornadas de Bibliotecas Escolares de Galicia

Presentación para expoñer nas VIII Xornadas de Bibliotecas Escolares de Galicia

Proxecto do IES Plurilingüe Fontexería de Muros; CEIP Felipe de Castro de Noia; e CEIP Pepe de Xan Baña de Santa Comba

co nome de "Atrevéndonos a Valorar O Valioso".

Para ver o programa das Xornadas

Actividades do departamento

ECOLOXÍA E CIDADANÍA: SAÍDA LIMPEZA PRAIA E CHARLA DE CONCIENCIA ECOLÓXICA

Lecturas complementarias do Departamento de Filosofía

Cada curso a proposta de lecturas vaise modificando, xa incorporando algunha nova, xa descolgando outras que consideramos pouco apropiadas para ilustrar e complementar os contidos que desenvolvemos distinto niveis e cursos. Todas as que figuran neste listado son recomendables e o alumnado decide voluntariamente achegarse a elas, pois entendemos que o hábito de ler non se estimula forzando ou obrigando, senón seducindo e provocando o rebelde cerebro dos adolescentes. Iso si , aqueles que deciden ler algunha obra, e despois de facer unha interpretación ou comentario da lectura (para todos os libros dispoñemos dunha ficha de traballo orientadora), compensaráselle proporcionalmente na nota final da materia correspondente; é de xustiza. O outro criterio que nos guía na escolma de libros é a calidade literaria dos mesmos, procurando que sexan clásicos da literatura universal, fuxindo de fragosos ensaios temáticos; e asemade temos presente que as obras sexan doadamente localizables en calquera librería ou biblioteca do seu entorno, e por suposto, de todas elas hai cando menos algún exemplar na magnifica biblioteca do centro.