HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO NO MES DE AGOSTO.

O horario de atención ao público no mes de agosto será pola mañá de luns a venres de 09:30 a 13:00 horas.

Tamén nos teléfonos 881867110 e 656851961 e no correo electrónico do centro ies.fontexeria@edu.xunta.gal

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO 2020.

Neste enlace e no documento adxunto debaixo destas palabras tedes o calendario dos exames de setembro deste curso 2019-2020.

Remate do Horario de Orientación

O martes 14 de xullo rematamos co horario de atención de Orientación.

Calquera consulta a través do correo do centro ies.fontexeria@edu.xunta.gal.

CALENDARIO PARA A SOLICITUDE DE FONDOLIBROS, PARA A ENTREGA DOS LIBROS EN PRÉSTAMO NO PRESENTE CURSO 2019-2020, E QUENDAS PARA A MATRÍCULA DO CURSO 2020-2021.

Nos documentos adxuntos podedes consultar o calendario para a solicitude no centro de Fondolibros para o curso que ven, e tamén o calendario de entrega e devolución dos libros prestados neste curso. No terceiro documento podedes consultar as quendas para a matrícula do vindeiro curso 2020-21. Todos os Calendarios están distribuídos por cursos e quendas determinadas polos apelidos en orde alfabética.

Inicio do proceso de admisión a ciclos de formación profesional e de FP dual. Curso 2020/2021.

Iníciase o proceso de admisión a ciclos de formación profesional e de FP dual para o curso 2020/2021.

Convocatoria de probas de acceso ás ensinanzas deportivas para o curso 2020/2021.

O pasado 15 de xuño foi aprobada a resolución pola que se convocan as probas de acceso ás ensinanzas deportivas para o curso 2020/2021. Dita resolución sairá publicada no Diario Oficial de Galicia o vindeiro 23 de xuño. De acordo co establecido nela, as solicitudes para participar nas ditas probas poderanse presentar desde o día 24 de xuño ao 8 de xullo.

Instrucións para o acceso e admisión do alumnado nas ensinanzas superiores de Música para o curso 2020/2021

Resolución do 4 de xuño de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o acceso e admisión do alumnado nas ensinanzas superiores de Música para o curso 2020/21.

O prazo de presentación das solicitudes comprenderá desde o día seguinte ao da publicación desta resolución ata o 29 de xuño, ambos os dous incluídos.

Resolución do 4 de xuño de 2020 (DOG)

Convocatoria de probas de acceso ás ensinanzas profesionais de Artes Plásticas e Deseño para o curso 2020/2021

O pasado venres 9 de xuño foi aprobada a resolución pola que se convocan as probas de acceso para as ensinanzas profesionais de Artes Plásticas e Deseño para o curso 2020/21. Dita resolución sairá publicada no Diario Oficial de Galicia o vindeiro 19 de xuño.

CALENDARIO DE FIN DE CURSO 2019-2020: INFORMACIÓN XERAL PARA O ALUMNADO E AS FAMILIAS.

Nos documentos adxuntos encontraredes información sobre o fin de curso no IES Plurilingüe Fontexería: pendentes, entrega de notas, reclamacións, etc.

Tamén podedes acceder a ela entrando por INFO fin de curso 2019-2020 e premendo no curso correspondente no apartado de Entrega de notas/Revisión de exames/Reclamacións.

Radio Fontexería: Confinamento nas Ondas

O alumnado de 1º ESO B1, baixo coordinación da docente de Lingua Galega Olalla Liñares, está desenvolvendo neste 3º trimestre un proxecto de radio. A través dun podcast que se pode escoitar aquí, cada semana elaboran un programa de radio baixo o nome Confinamento nas Ondas. O espazo inclúe contidos diversos: noticias, crónicas, entrevistas, narracións, poesía, regueifas, música, receitas de cociña, anuncios... Animámosvos a que escoitedes o programa.