Calendario de Pendentes de Febreiro 2022.

Xa podedes consultar aquí o calendario de exames de materias pendentes de febreiro 2022.

Matrículación para Módulo 4 de ESA (Ensinanza Secundaria de Adultos).

O próximo luns 17 de xaneiro comeza o período de matriculación para o módulo 4 de Educación Secundaria para Persoas

Adultas (ESA), equivalente a 4º ESO. O período de matriculación rematará o luns 31 de xaneiro. Os sobres de matrícula estarán a vosa disposición na conserxería do centro.

Unha vez cubertos os datos na folla de matrícula, ésta deberá entregarse na secretaría do centro.

As clases do módulo 4 iniciaranse o luns 7 de febreiro ás 18:00 horas na aula de ESA.

Premios: mellor artigo de investigación e mellores oradoras

O pasado mércores 15 de decembro os alumnos e alumnas do IES Fontexería recolleron de mans da conselleira de Política Social os premios ao mellor artigo de investigación e aos mellores oradores do Parlamento Xove 2021. Noraboa a Clara, Uxía, Paloma e Manel.

O Black Friday a debate

Este mércores no marco da materia de Debate de 2º de Bacharelato tivemos ocasión de celebrar un encontro de posturas en torno ao acontecemento do Black Friday e as súas implicacións. As posturas oscilaron ao longo dun amplo espectro que os alumnos e alumnas enriqueceron con reflexións en torno á responsabilidade individual e colectiva e ao influxo da publicidade e dos grupos sociais nas tomas de decisións.

Arranca de novo a ENAPA

O xoves 25 de novembro ás 18:00 retómanse as charlas da ENAPA (Escolas de Nais e Pais) que foran interumpidas polo confinamento. Celebrarase no salón de actos do instituto.
Tema: "Perigo que as familias ignoran: alcol, drogas, apostas..."
Poñente: Susana Otero Iglesias

Acceso ás máscaras de protección que a Xunta pon á disposición do alumnado.

Publicada a orde que regula o acceso ás máscaras de protección que a Xunta pon á disposición do alumnado.

Calendario de exames da 1ª Avaliación + Calendario de exames de pendentes de novembro 2021

Clendario de exames para a 1ª avaliación de ESO e Bacharelato do curso 2021-22 e tamén dos exames de pendentes do mes de novembro.

PLAN DE CONTINXENCIA 2021-22 E ANEXO V: PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID 19 NO CURSO 2021-2022.

Plan de Acollida 2021-2022 e Inicio de Curso.

INICIO DE CURSO O MÉRCORES 15 DE SETEMBRO
• A primeira hora o alumnado da ESO dirixirase aos seguintes espazos:
1º ESO: 8h30 Salón de Actos
2º ESO: 8h30 Pista Baloncesto (Ximnasio en caso de choiva)
3º ESO: 8h30 Pista Fútbol (Biblioteca en caso de choiva)
4º ESO : 8h30 Vestíbulo
• O alumnado de Bacharelato:
1º BAC: 9h30 Salón de Actos
2º BAC: 9h30 Pista de Baloncesto (Vestíbulo en caso de choiva)
• O alumnado de Ciclo Medio:
1º e 2º do CMIEA: 11h00 na porta dianteira dos talleres

Calendario de exames extraordinarios e matrícula de setembro (Actualización).

Actualización das Probas extraordinarias e calendario de entrega de notas e matrícula de setembro 2021.