Tecnoloxía

Nova Revista de 1º Bacharelato-TIC1 "FONTESPORT".

Nova Revista "Fontesport" do alumnado de TIC1-1º Bacharelato. Acceso neste enlace

MOITA MAXIA, en Calameo.com, unha das revistas dos alumnos/as de 1BAC B de TIC 1.

Aquí https://www.calameo.com/accounts/594763 tedes un link a Moita Maxia, unha das revistas dos alumnos/as de 1BAC B de TIC 1.
Xa está subida por Irene á AV, pero o Departamento quería que estivese na web para que todo o alumnado poda vela.

Programacións Revisadas do Departamento de Tecnoloxía para o curso escolar 2019-2020

Programacións revisadas do Departamento de Tecnoloxía para o curso 2019-2020.

O IES Plurilingüe Fontexería Finalista no "Campeonato Energía con Conciencia" da Fundación Repsol.

Un grupo de alumnas e alumnos de 3º de ESO do IES Plurilingüe Fontexería está entre os cinco finalistas do Campeonato Energía con Conciencia que participarán na gran final que se celebrará o día 27 de xuño no Campus Repsol en Madrid. O evento poderase seguir en directo a través da sua páxina de Facebook ou no canal de YouTube de Fundación Repsol, e o público terá a oportunidade de votar ao seu centro favorito dende a casa. Podes votar polo noso centro aquí.

Programa Enerxía Con Conciencia - Alumnado de 3º de ESO.

Programacións Revisadas do Departamento de Tecnoloxía para o curso escolar 2018-2019

Programacións revisadas do Departamento de Tecnoloxía para o curso 2018-19.

Traballo cooperativo a distancia con outros centros en TIC de 4º de ESO

Este ano os alumnos de TIC de 4º de eso participan nunha actividade cooperativa, creada polo profesor D. Marco López, con tres institutos da provincia de Lugo: o Leiras Pulpeiro de Lugo, o Río Miño de Rabade e o Lama de Quendas de Chantada.

A actividade consiste na creación dun blog e dunha paxina web mediante traballo cooperativo coordinado a distancia. O procedemento é o seguinte unha parella de alunmos dun instituto debe traballar con outra parella dun segundo instituto e sendo titorizados por un profesor dun tercer instituto.

As actividades son as seguintes:

Actividades ca lectora na materia de tecnoloxía

Un dos obxectivos do plurilingüismo é que o alumnado fale, por iso no departamento deseñamos actividades nas que, primeiro, ensínase vocabulario básico para que o alumnado poda debatir sobre un tema de actualidade relacionado ca materia, tras recibir información básica sobre o tema.