Revistas e portais de educación

Boletin Informativo da Consellería de Educación da Xunta

Eduga, Revista Galega do Ensino

Eduteka

Educación 3.0

EduGa, Revista Galega do ensino

Educared, proxecto da Fundación Telefónica para promover as TIC na educación

EduRed 2000

TecnoTIC, realidade aumentada e educación

Aula de Secundaria

Recursos para conmemorar o 8 de marzo

A Concellería de Igualdade do Concello de Vigo editou un manual: Datas e datos para lembrar en pé de igualdade ... e non esquecer o resto do ano, elaborado por Mercedes Oliveira Malvar, Esther Mato Méndez  e Luisa Abad Abad.

datas_e_datosAdemais do libro impreso, habilitouse un sitio web datasedatos no que se pode consultar en liña todos os contidos. Este sitio web dispón de múltiples e variados recursos multimedia: videos, contos, documentos, música, etc.

Pódense consultar recursos para conmemorar:

Día da paz
Día internacional das mulleres
Día do consumo responsable
Día mundial da saúde
Día do libro
Día da liberdade de prensa
Día de Europa
Día das letras galegas
Día do medioambiente
Día contra a violencia de xénero
Día da Constitución e do Estatuto de Autonomía de Galicia
Día dos dereitos humanos

DINAMO XESTIÓN DE ACTIVIDADES. SL é unha empresa de xestión de actividades socioculturais que fai esta proposta de actividades para celebrar  o 8 de Marzo, Día Internacional das Mulleres.

Salman Khan: Usemos o video para reinventar a educación

Conferencia de Salman Khan sobre como creou a Khan Academy e invita á comunidade educativa a considerar cambiar o tradicional método de ensino.

Ken Robinson: As escolas matan a creatividade

Charla de Sir Ken Robinson, que defende unha revisión dos sistemas escolares, para promocionar a creatividade e recoñecer varios tipos de intelixencia.

Competencias transversais

Agustín Blasco, profesor no IES  Virgen del Pilar de Zaragoza elaborou este sitio con información e un completo centro de recursos par atraballar as competencias transversais.

Estándares da UNESCO de competencia TIC para docentes

Información publicada en Eduteka sobre os estándares da UNESCO en competencia TIC para docentes e recursos de Eduteka para cumprir con eses estándares.