Xeografía e Historia

Programacións do Departamento de Xeografía e Historia 2023-2024.

Programacións 2023-24 do Departamento de Xeografía e Historia.

Están tolos estes romanos!

Filme "Sufraxistas"

Neste curso, o alumnado de 1º de Bacharelato de Historia do Mundo Contemporáneo traballou e reflexionou sobre o movemento feminista a partir da película “Sufraxistas”, que mostra a loita das mulleres inglesas de comezos do século XX por acadar o dereito ao voto.

Xeografía das mulleres

Aquí deixamos unha mostra da actividade realizada co alumnado de 3ºESO durante a Semana Cultural, “A Xeografía das mulleres”, coordinada polo equipo de Dinamización de Igualdade e o Departamento de Xeografía e Historia. Nela, os alumnos e alumnas traballaron a xeografía mundial desde unha perspectiva feminista, plasmando os datos de organismos oficiais sobre a situación das mulleres no mundo sobre mapas, que foron expostos despois no centro.