Taboleiro de novas

Novo Curso de Capacitación Dixital no IES Plurilingüe Fontexería ente o 27 de maio e o 6 de xuño.

Inscricións na oficina do centro ata o 23 de maio.

Calendario de exames da 3ª avaliación

Calendario de exames da 3ª avaliación para Bacharelato e ESO, e do 3º trimestre para ESO, 1º e 2º Bacharelato.

Aberto o prazo para a convocatoria de becas do MEC 2024/2025.

PARA QUE ESTUDOS PODES SOLICITAR UNHA BOLSA?

SPRING WEEK 2024.

O noso IES Plurilingüe Fontexería foi seleccionado para participar no Programa de inmersión lingüística en lingua inglesa Spring Week 2024, que terá lugar no complexo do Cemar en Mondariz entre o domingo 21 de abril e o sábado 27 de abril de 2024. No programa participan 17 alumnos e alumnas de 3º de ESO. O alumnado irá acompañado en todo momento por unha profesora de inglés do centro.

Guía Spring Week 2024

XXXV SEMANA CULTURAL NO IES PLURILINGÜE FONTEXERÍA (DO 18 AO 22 DE MARZO).

Xa está en marcha a XXXV Semana Cultural no IES Plurilingüe Fontexería entre o luns 18 e o venres 22 de marzo de 2024.

Calendario de Pendentes Abril 2023-2024.

Calendario das probas de Abril para o alumnado con materias pendentes de cursos anteriores de ESO e Bacharelato.

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2023-2024.

Aberto do 1 ao 20 de marzo o prazo de solicitude de admisión para cursar estudos no curso 2023-24 no IES Plurilingüe Fontexería. Para máis información premer aquí. Abrir adxunto para ver o número de vacantes por curso.

#OTaboleiroMarzo

E chega tamén o taboleiro virtual do EDLG, no que podedes consiultar as novidades deste mes marcado pola SEMANA CULTURAL. Premede na ligazón para estardes ao tanto!

Calendario de exames da 2ª Avaliación.

Calendario de exames da segunda avaliación de ESO e Bacharelato. Ver adxuntos.

Programa Bibliotecas Escolares Solidarias

Primeira xuntanza do grupo de alumnas e profesoras que participan no programa Bibliotecas Escolares Solidarias. A actividade inicial foi a lectura da obra de teatro Eroski-Paraíso, de Chévere. Escollemos esta obra como punto de partida dun proxecto de traballo durante o curso, pola súa directa vinculación coa comarca muradá.