Convocatorias

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva

Convocadas probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2018

CAMBIOS CALENDARIO PENDENTES - NOVEMBRO 2012

Cambio de datas: as probas de pendentes do mércores 14 de novembro, pasan ao martes 20 de novembro, debido á convocatoria de folga xeral para ese día. Consultade o arquivo adxunto.

CALENDARIO EXAMES PENDENTES- NOVEMBRO 2012

Calendario das probas para materias pendentes correspondentes ao primeiro parcial (13, 14 e 15 de novembro de 2012).

IV Edición do Programa de Becas High School

A  Fundación Amancio Ortega e a Fundación Barrié convocan a IV Edición do Programa de Becas High School, dirixido a estudiantes de 4º de ESO nun centro académico de Galicia.

Plazo de inscrición: 5 de outubro de 2012 ás 12:00 horas ata o 19 de novembro de 2012 ás 20:00 horas

Máis información en www.becashighschool.org

CALENDARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS SETEMBRO

Nos arquivos adxuntos podedes consultar as datas e horario dos exames de setembro, así como a información sobre a entrega de notas e a matrícula para o vindeiro curso.

CALENDARIO PENDENTES MAIO 2012

Novo calendario de pendentes de maio 2012. Ollo! Hai un cambio nas datas da ESO: os exames do mércores 2 de maio pasan ao mércores 9 de maio.

Perdonade as molestias.

Para consultar o calendario, abrir o arquivo adxunto.

CALENDARIO FIN DE CURSO 2º BAC - 2012

Para ver o calendario, abrir o arquivo adxunto.

PREMIO EXTRAORDINARIO ESO CURSO 2010-2011

MARÍA JOSÉ MAYO MANEIRO gañou o premio extraordinario de ESO ao esforzo e á superación persoal do curso 2010-2011

PREMIO EXTRAORDINARIO ESO CURSO 2010-2011

AULAS DA NATUREZA 2012

AXUDAS: Convócanse 1056 axudas para participar no programa “Aulas da Naturaza”

• OBXECTO: Favorecer o intercambio do alumnado de diferente procedencia, nivel socio económico e capacidade, contribuíndo desta maneira a consecución do máximo grado de inclusión e normalización nun contorno educativo non formal e en contacto directo coa natureza.