Convocatorias

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva

Convocadas probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2018

Probas de Acceso a Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior de Formación Profesional 2017

Convocadas as Probas de Acceso aos Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior de Formación Profesional do sistema educativo para o ano 2017 (Orde 22 decembro 2016, DOG 5 xaneiro 2017).

Prazos de Inscrición:

• Ciclos Formativos de Grao Superior: entre os días 6 e 15 de febreiro de 2017, ambos os dous incluidos.
  • Ciclos Formativos de Grao Medio: entre os días 13 e 23 de marzo de 2017, ambos os dous incluidos.

Máis informacion aquí.

EXAMES EXTRAORDINARIOS SETEMBRO 2015/16

CALENDARIO EXAMES EXTRAORDINARIOS SETEMBRO 2015/16

RECOLLIDA LIBROS TEXTO

ENTREGA DE NOTAS

Premios extraordinarios de ESO 2015-16

Convócanse os premios extraordinarios de ESO para o alumnado que cursou 4º de ESO no presente curso académico 2015-16, dotados con 750 €.

Consultar a convocatoria

CAMBIOS CALENDARIO PENDENTES - NOVEMBRO 2012

Cambio de datas: as probas de pendentes do mércores 14 de novembro, pasan ao martes 20 de novembro, debido á convocatoria de folga xeral para ese día. Consultade o arquivo adxunto.

CALENDARIO EXAMES PENDENTES- NOVEMBRO 2012

Calendario das probas para materias pendentes correspondentes ao primeiro parcial (13, 14 e 15 de novembro de 2012).

IV Edición do Programa de Becas High School

A  Fundación Amancio Ortega e a Fundación Barrié convocan a IV Edición do Programa de Becas High School, dirixido a estudiantes de 4º de ESO nun centro académico de Galicia.

Plazo de inscrición: 5 de outubro de 2012 ás 12:00 horas ata o 19 de novembro de 2012 ás 20:00 horas

Máis información en www.becashighschool.org

CALENDARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS SETEMBRO

Nos arquivos adxuntos podedes consultar as datas e horario dos exames de setembro, así como a información sobre a entrega de notas e a matrícula para o vindeiro curso.

CALENDARIO PENDENTES MAIO 2012

Novo calendario de pendentes de maio 2012. Ollo! Hai un cambio nas datas da ESO: os exames do mércores 2 de maio pasan ao mércores 9 de maio.

Perdonade as molestias.

Para consultar o calendario, abrir o arquivo adxunto.