FOL

Visita ao TALENTIA SUMMIT de alumnado do IES Plurilingüe Fontexería.

O mércores 23 de outubro pola mañá os departamentos de FOL e Economía visitamos a segunda edición do Talentia Summit celebrado en Santiago co alumnado de ciclo medio de Instalacións Eléctricas e Automáticas e de 2º de bacharelato.
Á gala de apertura foi presidida pola Ministra de Economía en funcións, o Presidente da Xunta de Galicia, o Alcalde de Santiago, e executivos de grandes empresas como Hijos de Rivera, Samsung España, Telefónica, Banco Sabadell ou Great Place to Work.
Posteriormente tivo lugar a Feira do talento celebrada no Palacio de Congresos e Exposicións

Programacións Revisadas do Departamento de FOL - Curso 2019-2020

Programacións Revisadas do Departamento de FOL - Curso 2019-2020.

• MÓDULO EIE:

• Xoves, 4 de Decembro: Certificación do Proxecto empresarial ata o punto número 20.

• MÓDULO FOL:

• Xoves, 11 de Decembro: Certificación das actividades de prevención.

NOVAS

• Xoves, 27 de Novembro: Os alumnos de 1º e 2º de Instalacións eléctricas e automáticas visitaron Talleres Termi, unha empresa de bobinados na Coruña