"La cápsula del tiempo", concurso da ONCE

XXIX concurso da ONCE. Particípase en en equipos de entre 3 e 5 alumnos, gravando un vídeo de non máis de 1 minuto de duración, no que reflictan algún aspecto no que aínda é posible mellorar a accesibilidade e integración para as persoas con discapacidade.

I Concurso de curtametraxes "E tí, qué é o que ves?"

ADEGA (Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galiza) convoca o I Concurso de curtametraxes "E tí, qué é o que ves?". O tema do concurso: denuncias da situación do noso patrimonio natural e cultural ou poñer en valor aquelas actuacións que fixeron do noso territorio un lugar mellor.

Podedes descargar as bases da convocatoria.

XXV Concurso "Jóvenes Investigadores" 2012

O Ministerio de Educación e o Instituto da Xuventude organizan este concurso destinado a alumnos entre 15 e 21 anos, que poden presentar traballos de investigación ou prototipos relacionados con calquera área do currículo do Ensino Secundario, Bacharelato e Formación Profesional. Prazo ata o 11 de xuño.