III Concurso Audiovisual Fontexería

Participa

A Dinamización das TIC organiza durante a Semana Cultural o III Concurso Audiovisual Fontexería coa finalidade fomentar o uso das tecnoloxías da información e comunicación e a creatividade audiovisual entre o noso alumnado.

Este ano o alumnado pode participar, ademais como xurado.

No concurso hai dúas categorías:

A. Fotografía dixital.
B. Vídeo dixital.

Bases do concurso

9º concurso de fotografia Xurxo Lobato

Concurso de fotografía Xurxo Lobato convocado pola Asociación de antigos alumnos do IES Monelos (A Coruña)

Data de entrega: antes do 1 de abril de 2013

Bases do concurso 2013

III Concurso Escolar de Curtametraxes relacionado coa doazón e transplantes: "a vida, o mellor agasallo"

III Concurso CurtasConcurso de curtametraxes co tema da doazón de órganos e os transplantes. Poderá participar no concurso o alumnado de bacharelato e ciclos formativos de grao medio de todos os centros educativos, tantos sostidos con fondos públicos coma privados, da comunidade autónoma galega.

O prazo de presentación das curtametraxes rematará o 12 de abril de 2013.

Máis información

"La cápsula del tiempo", concurso da ONCE

XXIX concurso da ONCE. Particípase en en equipos de entre 3 e 5 alumnos, gravando un vídeo de non máis de 1 minuto de duración, no que reflictan algún aspecto no que aínda é posible mellorar a accesibilidade e integración para as persoas con discapacidade.

I Concurso de curtametraxes "E tí, qué é o que ves?"

ADEGA (Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galiza) convoca o I Concurso de curtametraxes "E tí, qué é o que ves?". O tema do concurso: denuncias da situación do noso patrimonio natural e cultural ou poñer en valor aquelas actuacións que fixeron do noso territorio un lugar mellor.

Podedes descargar as bases da convocatoria.

XXV Concurso "Jóvenes Investigadores" 2012

O Ministerio de Educación e o Instituto da Xuventude organizan este concurso destinado a alumnos entre 15 e 21 anos, que poden presentar traballos de investigación ou prototipos relacionados con calquera área do currículo do Ensino Secundario, Bacharelato e Formación Profesional. Prazo ata o 11 de xuño.

XXVIII CERTAME DE POESÍA MARÍA SOLIÑO

O IES María Soliño de Cangas convoca o XXVIII Certame de poesía MARÍA SOLIÑO.