Calendario de actividades

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO 2020.

Neste enlace e no documento adxunto debaixo destas palabras tedes o calendario dos exames de setembro deste curso 2019-2020.

V Carreira Pedestre Fontexería

O vindeiro día 21, coincidindo coa finalización das actividades lectivas, celebraremos a V Carreira Pedestre, dirixida este ano a colaborar coa campaña de crowdfunding aberta pola veciña do Concello de Muros, Alicia Heinrich, para a construción de vivendas en Guerra (República Dominicana).

Colabora: con 1.200 € construiremos unha vivenda!

Despedida ao alumnado de segundo de bacharelato

Imaxes do acto celebrado o pasado 20 de maio para despedir ao alumnado de segundo de bacharelato da promoción de 2016:

Curso de Vela Tradicional

A Asociación Cultural Mar de Muros organiza un Curso de Vela Tradicional, dirixido a todas as alumnas e alumnos do centro, e que terá lugar no mes de abril.

O prazo de inscrición será do día 1 ao 25 de marzo. O número de prazas é limitado.

Pódense consultar as bases e o calendario no arquivo adxunto.

Para mais información, podedes dirixirvos a mardemuros@gmail.com