CHARLA DE IVÁN VÁZQUEZ, XORDO E GRAN COMUNICADOR

charla xordén2.jpg
charla xorden3.jpg
charla xorden4.jpg

Entre as actividades organizadas desde a comisión de convivencia e mediación no curso 2016-2017 cómpre salientar,polo seu inpacto e  acollida entre o alumnado, a charla dada por Iván Vázquez, en colaboración da APSSC (Asociación de Persoas Sordas de Santiago). O título da charla "Si ves en positivio mi discapacidad, podrás ver de que soy capaz", é o mellor resumo da experiencia por el transmitida.

Desde o IES Fontexería queremos agradecer a Ivan e á tradutora de signos da APSSC por achegar unha realidade grandemente descoñecida polo noso alumnado, axudando sen dúbida a superar os prexuízos que, entendemos que debidos ao descoñecemento, tiñamos detectado entre elas e eles.

O visionado da película La familia Bélier é un complemento idel para calquera actividade de achegamento á realidade da persoas xordas. Entre o noso alumnado gustou moito,independentemente das idades.

blog | by Dr. Radut