Premios recibidos

Adrián Iglesias Queijeiro, alumno de 2º Bach: Accésit na LVI Olimpiada Matemática Galega 2020 !!

LVI Olimpiada Matemática Galega 2020.

O venres 17 de Xaneiro de 2020 celebrouse na Facultade de Matemáticas da USC na que participaron 35 rapazas e 66 rapaces de 77 centros públicos e de 24 privados de toda Galicia.

Realizaron as probas consistentes na resolución de seis problemas matemáticos a desenvolver en duas xornadas de mañá e tarde de 3 horas e media cada unha.

Os tres primeiros premiados participarán na Fase Nacional da LVI Olimpiada Matemática Española. Ademáis otorgáronse 12 premios de Accésit pola calidade na resolución dalgún dos problemas.

Os alumos de 2º de Bacharelato do IES “Eusebio da Guarda”, Marco Guiotto Sánchez, José Gómez Fernández, Adrián Iglesias Queijeiro y Ángela Martínez Loureiro, acompañados do profesor Luis Javier Rodríguez González do Departamento de Matemáticas, participaron nestas probas, resultando premiado cun dos Accésit o alumno de 2º de Bacharelato C,  Adrián Iglesias Queijeiro.

Parabéns ao premiado e aos participantes pola súa capacidade de esforzo e o seu interés en competir nesta proba.   OMG 2020

(Adrián o primeiro pola esquerda)

O exalumno Eduardo Lampón Sánchez recibiu o Premio Excelencia Académica de Galicia 2019

Está cursando 3º curso do Grao de Dereito. No correo que nos enviou di: "La verdad es que ese día -cando recolleu o premio- me acordé mucho del Eusebio y sus profesores, pensando que seguramente no hubiera aprovechado tanto mi paso por la universidad de haber estudiado en otro instituto."

O exalumno Nacho Roura tamén foi premiado, pero non puido asistir ao acto.

NORABOA aos dous!

Eduardo Lampón no centro

Alumnos de 1º ESO reciben o 2º e 3er premio da I Edición dos Premios Isabel Zendal

Ryu Tenreiro e Javier Cámara, reciben o segundo e terceiro premio respectivamente da I Edición dos Premios Isabel Zendal de promoción do pensamento crítico, outorgados pola Universidade da Coruña.

O obxectivo dos premios é promover os valores do pensamento escéptico e científico, a difusión do coñecemento, a ciencia e os seus métodos e a refutación das pseudociencias, así como a loita contra a difusión de enganos e noticias falsas.

Os traballos foron supervisados por Noemí Díaz, profesora de Bioloxía e Xeoloxía, con quen previamente traballaron a práctica do escepticismo, entendido como o pensamento crítico e racional como ferramenta para a comprensión do mundo e a toma de decisións na vida diaria, así como a aplicación do método científico de cara a destapar ás pseudociencias e recoñecer a manipulación e difusión de noticias e crenzas falsas.

La Voz de Galicia (2 de xullo de 2019):

Victoria Blanco Carro, 3º posto de A Coruña na XXXV Olimpiada Gallega de Química!!!

¡NORABOA!

Victoria resultou premiada nas probas celebradas o pasado 23 de marzo. O acto de entrega de diplomas celebrarase na Aula Magna da Universidade de Santiago. A fase nacional (XXXI Olimpiada Nacional de Química) celebrarase entre o 4 e o 6 de maio na Universidade de Salamanca.

Noticia en La Opinión A Coruña:

Ver noticia da presentación de alumnos de 2º Bacharelato á Olimpiada Gallega de Química.

Jorge M. Blanco Rodríguez, número un nos premios extraordinarios de bacharelato 2016/17, recolleu o premio

Nun acto presidido polo conselleiro de Educación RománRodríguez que se celebrou na Cidade da Cultura de Galicia o 16 de marzo, no que Jorge estivo acompañado polos seus pais e por Isabel Ruso, directora deste Instituto. NORABOA!!