Lingua Castelá e Literatura

Conferencia do escritor Alfredo Gómez Cerdá. Análise da obra “Ninfa rota”

Alfredo Gómez Cerdá, un dos máis importantes autores do panorama actual da literatura xuvenil en España, falou a estudantes de 2º e 3º de ESO de dúas das súas obras: Escoria e Ninfa rota. Os alumnos mostraron interese polos detalles da profesión de escritor e por algúns aspectos da trama destas novelase dos seus personaxes adolescentes. O acto, organizado polo Departamento de Lingua, foi presentado pola profesora Lisi Prado.

Alumnos de 2º de Bacharelato na Ruta do Quijote 2019

Do 14 ao 17 de marzo  recorremos a Mancha seguindo os pasos de Don Quijote: Argamasilla, Puerto Lápice, Alcázar de San Juan, Campo de Criptana, as Lagunas de Ruidera…, o  que se considera o xerme da inmortal novela cervantina ao tempo que, con esa escusa, nos acercamos á esencia dos sentimentos humanos universais: a convivencia, a amizade, a cortesía, etc.

Argumentos culturais e educativos que se puxeron en práctica, nestes 4 días, cos alumnos participantes de segundo de Bacharelato do noso instituto, ao xirar polos escenarios de Castilla-La Mancha e España.

Conferencia do escritor Emilio Pascual

As conferencias do escritor Emilio Pascual estiveron dirixidas ao alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato e organizadas polo Departamento de Lingua Castelá.

Encontro coa escritora Mónica Rodríguez

Organizado polo Departamento de Lingua Castelá e dirixido ao alumnado de 1º de ESO.