Impresos

Impresos dispoñibles para a súa descarga

Impresos e Documentación para a Matrícula na ESO e Bacharelato diúrno para o curso 2020-21. Xuño 2020.

Matrícula en ESO e Bacharelato diúrno para o curso 2020-21, nas oficinas do centro:

• Alumnado novo para cursar 1º ESO e 1º e 2º de BACH: do 6 ao 10 de xullo, de 9:30 a 13:30 h.

• Alumnado do centro para 2º, 3º e 4º de ESO e 1º de 2º de BACH: do 25 de xuño ao 3 de xullo, de 9:30 a 13:30 h. Matricularase o alumnado que aprobe todas as materias en xuño, e tamén todo aquel que lle quede unha ou dúas materias (na ESO que sexan distintas das parellas MAT e LC ou MAT e LG) para setembro. O restante alumnado matricularase despois da avaliación extraordinaria de setembro.

Os Impresos e Documentación necesaria, unha vez cubertos e asinados entregaranse en Secretaría do centro no prazo indicado arriba, poden

• Recollerse na conserxería do centro.
  • Ou ir a Adxuntos e cubrilos no ordenador ou en papel.

Achégase tamén o impreso para INSCRICIÓN DE SOCIOS na AMPA RIAZOR e anotarse no BANCO DE LIBROS.

Exención da materia de Língua Galega no ensino non universitario en Galicia

Para descargar o documento fai clic.