Debuxo

O Instituto Eusebio na VI edición de Carballo Interplay

Os alumnos de 4º de ESO e 1º de Bacharelato con Debuxo e Debuxo Artísitico participan na VI edición de Carballo Interplay, nunha actividade organizada polo Departamento de Artes Plásticas.

O artista Marco Moreira estivo cos alumnos de Plástica de 4º de ESO

Unha actividade organizada pola profesora de Artes Plásticas Eva Vérez.

Un alumno do Eusebio, premiado no V concurso de viñetas

A Concellería de Xustiza Social e Coidados do Concello de A Coruña ven de comunicar que o xurado da V Edición do concurso de Viñetas "Sen adiccións... un bo plan"  falloú como gañador da Categoria 2 a viñeta presentada por David Pérez Plaza, alumno do IES Eusebio da Guarda. Dase a circunstancia de que houbo 400 participantes nesta edición de Viñetas.

A entrega dos premios levarase a cabo no Concello, na Praza de María Pita o día 14 de decembro ás 11:00 horas.

Parabéns!

Actualización:

(Para ver as fotos fai clic)

Acto de entrega dos II Premios Picasso

Coa presencia do Excmo. Sr. Alcalde de A Coruña, hoxe se entregaron os premios do II Concurso de Dibujo Picasso Coruñés.

Coma xa contáramos, a nosa alumna Lucía Blanco Míguens acadou un dos premios, baixo a dirección do seu profesor de Educación Plástica, Sr. Raúl Trillo.

Parabéns aos premiados!