Acto de entrega de diplomas ao alumnado do STEMbach

21 de xuño de 2022

Acto de entrega de diplomas ao alumnado do STEMbach

O pasado Martes 21 de Xuño ás 18:00, o profesorado titor, e o alumnado do IESP Eusebio da Guarda acudiron ao acto de entrega de Diplomas Stembach, para os proxecto de investigación realizados durante os cursos 2021 e 2022.  Promovido pola Consellería de Educación, Cultura e Universidades, desde hai tre anos, o Stembach ten como obxectivo que o alumnado realice a formación necesaria, e desenvolva a súas competencias para realizar un proxecto de investigación no eido universitario.

O acto no Rectorado da Universidade da Coruña contou coa presenza do Rector da UdC Julio Albalde, do Conselleiro de Educación, Cultura e Universidades, Román Rodríguez, e as Vicerreitoras María José Lombardía e Nancy Váquez. O acto foi conducido por Susana Ladra, profesora de Informática, directora do Campus Innova da Udc e Coordinadora do Stembach, quen colabora como titora de traballos de investigación o Eusebio da Guarda.

Todos os presentes fixeron fincapé nos méritos e capacidades do alumnado presente, que foron quen de levar adiante con éxito as súas investigacións, ademáis de conducir os seus estudos de Bacharelato cara a universidade.