Blogues

María Haua Belda, alumna de 2º Bac, irá á Olimpiada Nacional de Química

María Haua Belda, alumna de 2º Bac, entre as mellores cualificacións en Química na ABAU pola demarcación da Universidade de A Coruña, foi seleccionada para participar nas probas da Olimpiada Nacional de Química 2020 que se desenvolverá telematicamente o 16 de setembro, e que estará organizada pola Universidade de Valencia. NORABOA!

Marcial Seoane Casado, alumno de 2º de bacharelato, recibido pola Alcaldesa

A alcaldesa, Inés Rey García, recibiu ao alumnado que obtivo os dez mellores resultados da ABAU da cidade, entre eles o noso alumno Marcial Seoane Casado, que obtivo a cualificación máis alta da Coruña. O acto celebrouse o 31 de xullo no Salón de Sesións do Pazo Municipal da Coruña.

II EDICIÓN DOS PREMIOS ISABEL ZENDAL DE PROMOCIÓN DO PENSAMENTO CRÍTICO EN EDUCACIÓN SECUNDARIA E BACHARELATO

Os tres alumnos e alumnas da Categoría A da II Edición dos Premios Isabel Zendal foron para Lucas Castro Cano, Yolanda Rey Chenlo e Icía Amboage Maneiro, os tres de 1º de ESO do Instituto Eusebio da Guarda, baixo a coordinación da súa profesora Noemí Díaz Vázquez. Noraboa!

Resultados da ABAU (Selectividade) na convocatoria ordinaria 2020

ABAU, Selectividade

Nun ano excepcional (a causa da COVID-19) mantéñense os bos resultados nas probas de acceso á universidade na convocatoria ordinaria (xullo) de 2020 para o noso alumnado do

IES P. Eusebio da Guarda:

90 % de APROBADOS (de 116 presentados) en diúrno (onde se titulou o 98 % do alumnado).

Nunha análise inicial, e estando pendentes da reclamacións pertinentes, podemos concluír o seguinte sobre as cualificacións da proba de acceso á Universidade:

• Case o 11 % acadou unha media igual ou superior a 9.
  • O 26 % acadou unha media igual ou superior a 8.
  • So o 10 % acadou unha media inferior a 6.

PARABÉNS ao alumnado e as súas familias así como ao seu profesorado.

FONDO DE LIBROS e MATERIAL ESCOLAR

• As listaxes provisionais están publicadas no taboleiro de anuncios do Instituto (consultas de 9:30 a 13:30 en xullo, de 10:00 a 13:00 en agosto).

• Tamén poden ser consultardas na aplicación fondodelibros por aqueles solicitantes que teñan Chave365 ou certificado dixital da FNMT.

• A partir do 3 de agosto, de 10:00 a 13:00 h, poden recollerse nas oficinas do Instituto os vales ou cheques do material escolar.

Graduación da promoción 2º Bacharelato 2020

O 30 de xuño celebramos a festa de graduación do alumnado de 2º de bacharelato. Unha celebración adaptada á COVID-19. Fixemos fotos de grupos nas escaleiras ás seis en punto e despois continuamos no patio do Instituto. Alí dirixiuse aos presentes en nome do claustro a profesora de Lingua Galega e Literatura Dna. Benigna Vidal Tomé, e respondéronlle, en nome do alumnado, Lucía González Antón e Iago Jopia Astray. A presentación do acto estivo a cargo de Eva González Fernández e Álvaro Dolz del Castellar Castiñeira. Actuaron as alumnas Elena Lado Filgueiras e Ángela Martínez LoureiroEsta promoción foi particularmente boa: 10 alumnos e alumnas levaron matrícula de honra. Parabéns á promoción do 2019-20, ás súas familias, e ao seu profesorado!

Actualizadas as fotos (a maioría delas de José Carlos Rivas Bértolo)

Lección de Clausura do curso 2019-20 a cargo da profesora Dna. Benigna Vidal Tomé:

Vídeo 2 (polo profesor D. Manuel Varela Domínguez):

Vídeo 1 (pola profesora Dna. Dolores Martín Trillo):

La Voz de Galicia:

Impresos e Documentación para a Matrícula na ESO e Bacharelato diúrno para o curso 2020-21. Xuño 2020.

Matrícula en ESO e Bacharelato diúrno para o curso 2020-21, nas oficinas do centro:

• Alumnado novo para cursar 1º ESO e 1º e 2º de BACH: do 6 ao 10 de xullo, de 9:30 a 13:30 h.

• Alumnado do centro para 2º, 3º e 4º de ESO e 1º de 2º de BACH: do 25 de xuño ao 3 de xullo, de 9:30 a 13:30 h. Matricularase o alumnado que aprobe todas as materias en xuño, e tamén todo aquel que lle quede unha ou dúas materias (na ESO que sexan distintas das parellas MAT e LC ou MAT e LG) para setembro. O restante alumnado matricularase despois da avaliación extraordinaria de setembro.

Os Impresos e Documentación necesaria, unha vez cubertos e asinados entregaranse en Secretaría do centro no prazo indicado arriba, poden

• Recollerse na conserxería do centro.
  • Ou ir a Adxuntos e cubrilos no ordenador ou en papel.

Achégase tamén o impreso para INSCRICIÓN DE SOCIOS na AMPA RIAZOR e anotarse no BANCO DE LIBROS.

ABAU (Selectividade) para o alumnado do Instituto Eusebio

ABAU alumnado Instituto Eusebio

Lugar: Facultade de Ciencias. Campus da Zapateira. A Coruña.

Datas: 7, 8 e 9 de xullo

Horario das probas: horario

Máis información: CiUG

O Eusebio acorda solicitar o STEMbach para o curso 2020-21

O Claustro e o Consello Escolar acordaron solicitar autorización para impartir o STEMbach a partir do curso 2020-21

Participa profesorado dos departamentos de Bioloxía e Xeoloxía, Filosofía, Física e Química e Matemáticas.

O alumnado que obteña o título de bacharelato e avaliación positiva no programa (incluíndo a defensa pública do traballo que ten que realizar) recibirá unha credencial conforme realizou os estudos correspondentes a este programa.

Adaptacións das programacións didácticas a consecuencia da COVID-19 para o curso 2019-20

• Estándares de aprendizaxe e competencias imprescindibles

• Avaliación e cualificación

• Metodoloxía e actividades do 3º trimestre

GUÍA de estudos

GUÍA DE ESTUDOS

Premios extraordinarios de Bacharelato 2019

Data:

A proba terá lugar o día 27 de xuño de 2019 de acordo co seguinte horario:

– 9.30 horas, presentación das persoas candidatas.

– 10.15 a 12.15 horas, primeira parte da proba.

– 12.45 a 13.45 horas, segunda parte da proba.

Lugar de realización:

Centro Integrado de Formación Profesional (CIFP) Someso. Rúa Someso núm. 6,