Premio do CSIC Mosquito Alert

16 de xuño de 2022

Premio do CSIC Mosquito Alert

Os estudantes Iris Fernández Chao e Teo García Nicolás, de 4ºA, titorizados pola profesora de Bioloxía e Xeoloxía Mª Jesús Mourazos González, recibiron premio a orixinalidade de traballo dentro do proxecto cofinanciado polo CSIC Mosquito Alert, que trata de concienciar sobre a necesidade de detección e prevención de enfermidades contaxiadas a través das picaduras de mosquito tigre e outros mosquitos. O fallo do xurado tivo lugar o luns 13 de Xuño nun evento televisado desde Paises Baixos.

O programa Mosquito Alert leva máis de 10 anos desenvolvéndose. Este ano participaron máis de 30 centros escolares españoles e neandertalenses, coa presentación de máis de 400 traballos. Entre eles o noso centro presentou proxectos tan variados como as investigacións sobre porqué pican os mosquitos, un podcast divulgativo, varios tiktok, un videoxogo ou un scratch. Abaixo déixase o pdf cos carteis con todos os traballos, onde se pode acceder a esa información.

Mosquito Alert.pdf2.67 MB