Física RE-CREATIVA

Benito Vázquez do Río A Sangriña

O pasado venres 22 de marzo, o noso alumnado puido gozar dunha fantástica e entretida conferencia impartida polo profesor da Universidade de Vigo Benito Vázquez Dorrío. O ponente obsequiounos cunha sesión profundamente práctica que resultou moi amena e instrutiva para o noso alumnado.

O profesor José Benito Vázquez Dorrío é impulsor da chamada aprendizaxe manipulativa da física, que el mesmo define como “calquera material, conxunto ou instrumento para explicar, aprender un principio, un concepto ou unha lei” desta disciplina científica. O catedrático de Física Aplicada da Universidade de Vigo impulsou durante os últimos trinta anos esta estratexia pedagóxica a través de múltiples actividades formativas e educativas. En recoñecemento "á súa extraordinaria paixón pola docencia a través da experimentación na aula", así como "a destacada calidade do seu labor formativo a nivel universitario, especialmente no desenvolvemento de metodoloxías innovadoras para o profesorado" resultou gañador do Gañador do "PREMIO DE FÍSICA REAL SOCIEDAD ESPAÑOLA DE FÍSICA - FUNDACIÓN BBVA. Premio Enseñanza y Divulgación de la Física (modalidad Enseñanza Universitaria)" en 2023.

Aberto o prazo para a solicitude das bolsas do Ministerio 2024-25

bolsas ministerio IES A SANGRIÑA

Está aberto o prazo da convocatoria xeral de bolsas e axudas ao estudo para o curso 2024-25. As axudas para os estudos posobrigatorios poderanse solicitar dende o 19 de marzo ata o 10 de maio a través da sede electrónica do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes.

O alumnado que teña pensado cursar bacharelato, Formación Profesional, ensinanzas artísticas, deportivas, de idiomas ou estudos universitarios, entre outros, poden pedir xa a súa bolsa para o vindeiro curso. Como en convocatorias previas, deberán de cumplimentar unha serie de datos provisionais, que poderán modificar máis adiante, e deberán facelo ainda que non saiban as cualificacións do curso actual, ou ainda que non saiban que van estudar o curso 2024-25.

• Para máis información podedes consultar na seguinte ligazón.
  • Prazo: do 19 de marzo ata o 10 de maio.

Destinatarios: alumnado que no curso 2024-25 vai cursar estudos postobrigatorios (Bacharelato; Formación Profesional de grao básico, medio e superior; ensinanzas artísticas, deportivas, de idiomas ou estudos universitarios).

Obradoiro "TALENTO MOZO"

Talento mozo ies a sangriña

O mércores 13 de marzo tivo lugar, no IES A Sangriña, un dos obradoiros Talento Mozo. Unha actividade organizada polo Departamento de Orientación do centro e asociada a un programa da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa.

Os relatores deste obradoiro foron Pablo Franco Corbacho (analista de datos e emprendedor) e  Guisantes Batán (tecnólogo de alimentos e investigador. O obxectivo do programa é dar a coñecer traxectorias relevantes de mozas e mozos galegos que destacan profesionalmente en ámbitos diversos pola súa creatividade, innovación e impulso. Os destinatarios da actividade foron os alumnos e alumnas de 4º de ESO e procurouse que a actividade servise como estímulo e incentivo para a súa capacidade de análizar e reflexionar sobre a realidade que os rodea.

Do bacharelato á universidade

universidade sangriña exalumnos

Esta mañá, no IES A Sangriña, tivemos a grande fortuna de contar co retorno de dous fantásticos exalumnos do centro para lle falar ao noso estudantado de 1º e 2º de bacharelato sobre os retos que implica o camiño á universidade.

Rafael González compartiu con nós a súa experiencia no tránsito do bacharelato a unha vida universitaria que o levou a vivir en diferentes países, até que a obtención da bolsa “Ramón y Cajal”  lle abriu as portas para volver e traballar na Universidade de Vigo

Andrea  Maquieira, tamén destacada exalumna da Sangriña,  compartiu como foi ese camiño co alumnado de Humanidades de Ciencias Sociais, profundizando nas vantaxes e esixencias da realización dun dobre grado e na importancia da formación posgrao para acceder a un posto de traballo no ámbito profesional desexado.