Obradoiro "TALENTO MOZO"

Talento mozo ies a sangriña

O mércores 13 de marzo tivo lugar, no IES A Sangriña, un dos obradoiros Talento Mozo. Unha actividade organizada polo Departamento de Orientación do centro e asociada a un programa da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa.

Os relatores deste obradoiro foron Pablo Franco Corbacho (analista de datos e emprendedor) e  Guisantes Batán (tecnólogo de alimentos e investigador. O obxectivo do programa é dar a coñecer traxectorias relevantes de mozas e mozos galegos que destacan profesionalmente en ámbitos diversos pola súa creatividade, innovación e impulso. Os destinatarios da actividade foron os alumnos e alumnas de 4º de ESO e procurouse que a actividade servise como estímulo e incentivo para a súa capacidade de análizar e reflexionar sobre a realidade que os rodea.