Do bacharelato á universidade

universidade sangriña exalumnos

Esta mañá, no IES A Sangriña, tivemos a grande fortuna de contar co retorno de dous fantásticos exalumnos do centro para lle falar ao noso estudantado de 1º e 2º de bacharelato sobre os retos que implica o camiño á universidade.

Rafael González compartiu con nós a súa experiencia no tránsito do bacharelato a unha vida universitaria que o levou a vivir en diferentes países, até que a obtención da bolsa “Ramón y Cajal”  lle abriu as portas para volver e traballar na Universidade de Vigo

Andrea  Maquieira, tamén destacada exalumna da Sangriña,  compartiu como foi ese camiño co alumnado de Humanidades de Ciencias Sociais, profundizando nas vantaxes e esixencias da realización dun dobre grado e na importancia da formación posgrao para acceder a un posto de traballo no ámbito profesional desexado.