Física RE-CREATIVA

Benito Vázquez do Río A Sangriña

O pasado venres 22 de marzo, o noso alumnado puido gozar dunha fantástica e entretida conferencia impartida polo profesor da Universidade de Vigo Benito Vázquez Dorrío. O ponente obsequiounos cunha sesión profundamente práctica que resultou moi amena e instrutiva para o noso alumnado.

O profesor José Benito Vázquez Dorrío é impulsor da chamada aprendizaxe manipulativa da física, que el mesmo define como “calquera material, conxunto ou instrumento para explicar, aprender un principio, un concepto ou unha lei” desta disciplina científica. O catedrático de Física Aplicada da Universidade de Vigo impulsou durante os últimos trinta anos esta estratexia pedagóxica a través de múltiples actividades formativas e educativas. En recoñecemento "á súa extraordinaria paixón pola docencia a través da experimentación na aula", así como "a destacada calidade do seu labor formativo a nivel universitario, especialmente no desenvolvemento de metodoloxías innovadoras para o profesorado" resultou gañador do Gañador do "PREMIO DE FÍSICA REAL SOCIEDAD ESPAÑOLA DE FÍSICA - FUNDACIÓN BBVA. Premio Enseñanza y Divulgación de la Física (modalidad Enseñanza Universitaria)" en 2023.