Violencia de xénero 2015

O día de onte, 25 de novembro, foi especial no noso IES por moitos motivos.

Primeiro, porque despois de semanas de duro traballo organizando actividades, elaborando materiais, convocando concursos, preparando e ensaiando espazos e música (grazas a todos)... chegou o día.

E CHEGOU O DÍA  con letras maiúsculas. Porque comezaron os nervios dende primeira hora coa colocación de lazos á entrada do insti, porque se intuíu a emoción na presentación da pancarta, porque se escapou algunha bágoa na lectura do intenso relato de Belén Paz Allo ("Desnudez"), porque se desataron os aplausos na entrega dos premios aos microrrelatos e carteis, porque se nos puxo un nó na gorxa ao escoitar as frases que pronuncian os maltratadores... e ao intuír o que as mulleres maltratadas poden sufrir, porque nos SENTIMOS UN, UNIDOS CONTRA O MALTRATO ao escoitar aos alumnos de ciclo, ao ver o lazo  e o lema no aparcadoiro, ao gardar o minuto de silencio...

E todos aplaudimos, porque todos merecedes un aplauso,  dende os presentadores ata cada alumno/a de cada etapa educativa, cada profesor/a, cada membro da comunidade educativa que puxo o seu gran de area para que todo resultase emotivamente didáctico. GRAZAS EN MAIÚSCULAS POR PROTESTAR CONTRA O MALTRATO, POR APOIAR AS VÍTIMAS. IES A BASELLA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

ama en igualdade

Se queres ver o álbum de fotos, preme na seguinte imaxe.

mama

Tamén os homes dan a cara para falar das violencias machistas, e son caras coñecidas.