Escolares

Dámoslle a benvida á primavera

Boas familias!!

A verdade é que teño que comezar pedindo disculpas por ter este apartado tan abandono. Este curso está a ser un pouco complicado, e no que menos estamos pensando é en sacar fotos.

Aínda así gustaríanos empregar este espazo a modo de blogue, para poder achegarvos algunhas cousiñas das que están a acontecer na nosa aula, e deixar así aberta unha nova canle de comunicación familia-escola.

Esperamos que gocedes tanto vendo as nosas experiencias coma nos o facemos dentro do cole.

Comezamos o trimestre, e como para todos é ben sabido, os mércores son os días nos que experimentamos coas nosas capacidades artísticas, póndonoas a proba. Este mércores, decidimos darlle a benvida á primavera por todo o alto, e non se nos ocurriu mellor modo de facelo que da man do noso amigo Tullet (autor xa coñecido por todos). Como nos iamos a resistir a faer a nosa propia versión deste CAMPO DE FLORES tan divertido?

Houbésenos gustado que o papel fose moito mais grande e todos puidesemos pintar no mesmo, pero... este coronavirus tráenos de cabeza, e non nos deixa, así que a grandes males, grandes remedios. Non podemos facer un único mural? pois facemos mais, e repartímonos nos pequenos grupos.

Un saúdo!!

Profe Judit

OCURRE(CIE)NCIAS: A vaca que puxo un ovo

Este taller, motivado trala lectura do conto "A vaca que puxo un ovo" tivo lugar hai un mes pero, por algún erro, non se subíu a entrada así que... velaquí está.

A vaca que puxo un ovo é un divertido conto no que numerosas ideas se mesturan e nos permiten poñer en xogo os nosos coñecementos sobre a reproducción dos animais, os cambios de estado dos materiais, ... Coma sempre nos achegamos ao mundo das ciencias dunha forma divertida. Experimentamos como os ovos pasaban de quebradizos a brandos, como cambiaban de cor, ... e mesmo fixemos nos mesmos un ovo!

Encantóunos!

OCURRE(CIE)NCIAS: Alicia en el país de las maravillas

Este venres, voltaron as tolas "ocurre(cie)ncias" á aula. Desta vez, o libro elixido foi "Alicia en el país de las maravillas". Unha historia que nos sorprendeu por extraña, ocurrente e divertida.

A súa lectura deu lugar a múltiples parladoiros e xogos e, tamén, a experimentos que hoxe nos fixeron coñecer a algún dos personaxes da historia como o Sombrerero loco, a introducirnos no fantástico mundo das ilusións ópticas e a traballar aspectos cotiáns como a numeración pero dunha forma moito máis divertida.

Como vedes, non houbo forma de que dexasen de mirar o noso sombrerero... Guiño

Por se vos apetece recordar un pouquiño a historia que motivou este taller, premede na imaxe anterior e poderedes ver un anaco da película de Disney. O luns veremos o resultado da experiencia cos osiños de goma... conseguiremos facer que medren como Alicia cando comeu a torta?

Moito coidado coas vosas cabezas pequenos!

Biquiños con sabor a osiño de gominola de Lupo e mais eu.

Carreira solidaria "La vuelta al cole"

O pasado martes, todos e todas participamos nunha carreira moi especial. O motivo da mesma é colaborar na investigación da leucemia, procurando respostas á mesma que melloren a vida dos peques que a padecen.

Con este propósito colaboramos cunha achega simbólica e recibimos o noso dorsal de corredor.

A carreira converteuse nun circuito no que tiñamos que correr, saltar, deslizarnos e pasar entre unha chea de fitas de colores. Non queriamos nin gañar nin perder, só axudar e divertirnos e o obxectivo quedou conseguido.

Velaquí os tedes lucindo diploma e medalla....  todos e todas son uns campións!!

Carreira solidaria "La vuelta al cole"

Tempo de SAMAÍN

Chegou o tempo das pantasmas, morcegos, bruxas e arañas, ... dos sustos e das risas, ... é o tempo de Samaín!

Grazas ao traballo dos peques a aula estaba decorada para unha festa de Samaín na que non faltaron a música nin os xogos...

Para que non perdades o ritmo e sigades bailando sen parar cos vosos monstros premede na imaxe e desfrutade da canción de Xan Curiel "Toca o teu pé", pertencente ao disco "A casa do Terror".

Biquiños de baba de caracol e tea de araña de Lupo e meus.

OCURRE(CIEN)CIAS: "Marcelina en la cocina"

Comezamos un pequeno proxecto destinado a achegarnos ao mundo da ciencia a través dos contos. Hoxe foi o turno de "Marcelina en la cocina". A través desta divertida historia, fixemos un pequeno experimento que nos gustou moitísimo.

Vos deixo un pequeno xogo para que volvades a escoitar o conto e contestedes a algunhas preguntiñas coa axuda dalgún maior.

Biquiños de tutifruti de Lupo e mais eu.

Xogamos?

Como esta fin de semana é un pouco máis longa do habitual, vos presento un novo xogo para que non esquezades aos compañeiros e compañeiros da aula. Trátase dun memori no que os protagonistas sodes vos. Lupo e mais eu esperamos que vos guste. Premede na imaxe e... a xogar!!

Biquiños de Lupo e mais eu

Bolboretas de outono

Hai uns días xa que os peques da aula sairon "voando" cara as súas casas. E é que se tiñan convertido en bolboretas de outono. Cada día, cando volvemos do recreo, nos convertemos en bolboretas para recuperar a calma e que mellor forma de festexar a chegada do outono que crear unhas ás e unhas antenas de bolboreta con elementos propios desta estación. Velaquí o seu traballo

e o fermoso resultado

QUEN SERÁ, SERÁ?

Este luns, a nosa aula estivo de celebración.

E é que, unha das nosas peques, estivo de cumpreanos. Recordades quen foi? Seguro que vos si pero se cadra as vosas familias non o saben, que vos parece se xogamos a que adiviñen de quén se trata?

Premede na foto a continuación e descubride a nosa cumpreañeira ;)

Biquiños de Lupo e máis eu.