Videocontos

DÍA DA LITERATURA INFANTIL

Para conmemorar o día da literatura infantil escollemos o conto "Non é unha caixa" de Antoinette Portis, no que o protagonista descubriranos como unha caixa pode chegar a ser todo o que permita a nosa imaxinación.

Esperamos que vos gusteSorriso

VIDEOCONTO "O PARAUGAS DE CEBRA"

Para conmemorar o Día Internacional da Educación (24 de xaneiro) escollemos o conto "O paraugas de cebra" do autor David Hernández Sevillano e ilustrado por Anuska Allepuz. É un conto que nos transmite o valor de compartir e ser solidario.

Esperamos que o disfrutedes!Sorriso

ACTIVIDADE DÍA DAS ESCRITORAS

Velaquí unha recopilación das fotos que se realizaron traballando a través do videoconto "Cierra los ojos" para conmemorar o Día das Escritoras.

Videoconto "Cierra los ojos"

Para conmemorar o día das escritoras escollemos o conto "Cierra los ojos" da autora Victoria Pérez Escriva e ilustrado por Claudia Ranucci. É un conto que nos anima a ver más alá do que os nosos ollos poden percibir.

Esperamos que o disfrutedes!Sorriso