Letras Galegas

LETRAS GALEGAS 2023

O pasado 16 de maio celebramos o Día das Letras Galegas co EEI Monte do Alba e coas actuacións de membros do Centro Cultural de Valadares e coa actuación da profe Raquel, o profe Thomás a nai de Xoán e Uxía de sexto.
Tamén foi a entrega dos premios do Concurso de Caricaturas de Francisco Fernández del Riego.
Os gañadores foron Neizan de 1º, Irene de 4ºA e Erea de 6º. Grazas pola vosa participación :)

RADIO RAPOCHÁ 2023

PROGRAMA RADIO RAPOCHÁ LETRAS GALEGAS 2023

Os nenos e nenas de 4º e 5º fixemos un programa especial na Radio sobre o Día das Letras Galegas. Clicar na imaxe para escoitalo :)

PROGRAMA RADIÓ RAPOCHÁ NAS ONDAS

Aquí deixamos o programa feito para o Día das Letras Galegas os nenos nenas de 4º e 5º.

[audio-player]
0 bytes

Concurso Caricatura Francisco Fernández Del Riego

Letras Galegas 2022 (Podcasts)