DigiCraft

Mundos virtuais

Alumnado de cuarto aprendendo a crear mundos virtuais.

Historias breves

Creando historiaa breves con «Toontastic»

Year 6 DigiCraft

Year 6 students work in teams to create a story using Toontastic

CREACIÓNS

Aquí tedes algúns dos traballos do alumnado, non son perfectos pero son producto da súa propia experiencia e imaxinación.

Antía, Lucía e Brais (I)

La aventura Mágica (Valeria, Kayla e David)

Antía, Lucía e Brais (II)

Los Héroes

Podes ver todas as fotos pinchanco AQUÍ

DigiCraft

Fundación Vodafone España: DigiCraft

Na era dixital, cando a imaxinación non ten límite, as oportunidades son infinitas. Mediante unha metodoloxía innovadora creada pola Universidade de Salamanca, Digicraft forma aos máis pequenos nas competencias dixitais que lles permitirán liderar o seu futuro.

Xogar, soñar, experimentar, … e aprender! DigiCraft permite traballar as competencias dixitais de nenas e nenos entre 6 e 12 anos dunha forma diferente e divertida, realizando actividades que combinan o mundo virtual co mundo fóra da pantalla.

DigiCraft é un programa educativo que ten como obxectivo formar a nenas e nenos de entre 6 e 12 anos nas competencias dixitais que lles permitirán desenvolver o seu máximo potencial. O programa desenvólvese en diferentes contornas, compartindo en todo momento unha sólida base, a metodoloxía DigiCraft.

Para saber máis podes visitar https://digicraft.fundacionvodafone.es/

Aquí iremos poñendo as aplicacións que se utilizan neste proxecto.

Cartel   Wafty: Draw AR art: Aplicación de realidade aumentada que nos permitirá debuxar no aire coma se estivésemos ao facer en papel. Os trazos quedarán flotando!

Cartel Debuxa o teu juegoDebuxa o teu xogo é unha aplicación moi intuitiva que permite que cualquiera cree o seu propio videoxogo nuns poucos pasos.

Cartel Toontastic 3D3 ... 2 ... 1 ... ACCIÓN! Con Toontastic 3D pódese debuxar, animar e narrar os seus propios debuxos animados. É tan fácil como un xogo. Basta con mover os seus personaxes ao redor da pantalla, contar a súa historia, e Toontastic os rexistros da súa voz e animacións e almacénao no seu dispositivo como un vídeo en 3D. Toontastic é unha forma poderosa e lúdico para crear aventuras interestelares, rompendo as noticias, deseños de videoxogos, álbums de fotos familiares, ou calquera outra cousa que poida imaxinar!