English Language

International Day for the Elimination of Violence against Women

Students from the school have a message to share with the world...

STOP!

Speaking with our Language Assistant: Serena.

Serena is helping us with our English speaking lessons so students can develop their fluency by using communicative situations and playing with each other.

Theatre

Last Friday 1st grade students played and had conversations with our puppets in our theatre. We had a great time!

Halloween

Last week we celebrated Halloween at school.

Here you can look at some of the works the students have done in the English lessons and also our costume party.

Enjoy!

LION KING In Valadares

O pasado, xoves 16 de xuño, tivemos a sorte de ver ao noso alumnado de 4º,5º,e 6º disfrutando do traballo ben feito. Levaban tempo, dous cursos practicando, ensaiando nos recreos, sempre, da man da mestra de inglés Araceli.

O alumnado de 4º incorporouse fai un mes ao proxecto e fixeronno increíble. Foron dúas sesións. A de mañá para todo o noso centro e @s compañeir@s de infantil. Pola tarde para as familias.

Esperamos que vos guste. Nós, alucinamossss!!!

Final quiz

Teams must complete the following quizizz to get the last task of the term signed and win term 3 card._ Click onto the image

APRENDEMOS, FACENDO: “sewing machine”

Estes últimos días de curso estivemos repasando o vocabulario das partes da casa en Lingua Inglesa no 3º curso. Tamén os nomes dos electrodomésticos e entre eles unha máquina de coser “sewing machine”. Aproveitamos a ocasión xa que temos unha sewing machine na escola e animámonos a facer salvamanteis “individual table cloth” comparándoa cunha folla de papel que a doblamos polos laterais e a pegamos con pegamento.

O obxectivo principal é desenvolver a creatividade de xeito comparativo entre o papel (tea)e o pegamento(máquina de coser e as súas puntadas) para facer o que nos propuñamos. Desta maneira estamos a practicar a psicomotricidade fina facendo regular a velocidade do pedalco ritmo da puntada, saber poñer o prensateas e guiala coas mans sen medo de que  pinches coa agulla.

A verdade é  que os voluntarios e voluntarias o fixeron excelentemente ben para ser a súa primeira vez.

Congratulations!!!!

Year 1 fun day

Year 1 students browse some authentic books in English and evaluate their knowledge in English using an App called_ Word fun world by Cambridge University Press

Year 5 Australia Diorama

Year 5 students working in to big groups to complete the 3 task for term 3, a diorama of Australia. Personal, social and learning to learn competence.Entrepreneurship competence.Cultural awareness and expression competence. Digital Competence. Literacy compefence are the key competences students are developing with this activity.