Foto do Colexio

foto do colexio

BEIZOS BRANCOS

Hoxe, os nenos e nenas de 3º e 4º de Educación Primaria participamos no Programa "Almorza con Beizos Brancos" impulsado pola Obra Social La Caixa e Agaca. Asistimos da man de dúas dietistas a unha charla sobre alimentación saudable, participamos nun xogo e almorzamos leite, pan con mel e mandarina.

Foi unha experiencia moi interesante. Aprendemos a coidarnos mellor e degustamos un saboroso almorzo. Que rico!!!!

BOLETÍN INFORMATIVO DO 1º TRIMESTRE

DESCARGAR EN PDF

Bo nadal e próspero aninovo!!

FESTA DE NADAL

Este ano celebramos o nadal, dun xeito especial, chocolate, campás e, ata baile cos Reis Magos. Feliz Aninovo!

nadal 2017

Mediadores escolares 2018

Despois de ter formado ao alumnado de 5º ao longo do primeiro trimestre en estratexias de mediación escolar, TEMOS NOVAS INCORPORACIÓNS AO EQUIPO DE MEDIADORES E MEDIADORAS!!!!

Pero… qué é a mediación escolar? É un instrumento que promove a cultura da paz e a non violencia dentro dos centros escolares de primaria, un método de resolución de conflictos entre iguais.

E…. en qué consiste? Neste método, unha terceira persona neutral (externa ao conflicto) axuda aos disputantes de forma cooperativa para que poidan resolver o problema que os enfrenta. O mediador/a debe conseguir crear un clima de colaboración reducindo a hostilidade, orientando a discusión e coordinando un proceso de negociación.

Programa ALADOS

O día 20, viñeron visitarnos monitores do Programa ALADOS para facer unha plantación de carballos. Cando crezan transplantaranse ao bosque de Matamá.

OBRADOIRO DE ELABORACIÓN DE SALES DE BAÑO

O Servizo de Normalización Lingüística do Concello de Vigo concedeunos un  obradoiro de Elaboración de sales de baño. O romeu, a herba cidreira, a lavanda, o cravo, a canela, o sal ou o relo de limón introdúciron aos alumnos no campo dos aromas e métodos beneficiosos para o coidado da pel  O obradoiro de sales de baño permítiu, ademais da súa elaboración, a fixación do léxico das especias e das herbas aromáticas.

Visita ao Mercado Municipal de Travesas

O pasado 13 de decembro o alumnado de 1º visitou o Mercado Municipal das Travesas. A actividade tivo como finalidade presentar o mercado como un espazo de consumo onde, ademais da posibilidade de encontrar unha gran variedade de produtos frescos e de calidade que nos axudan a manter unha dieta equilibrada, predomina un modelo de comercio de proximidade, con todas as súas vantaxes.

Mercado de Travesas-1º-13/12/17 on PhotoPeach