Foto do Colexio

foto do colexio

Visita Museo Liste

Os alumnos de 3º e 4º visitaron hoxe o Museo Liste. Este museo recolle os aspectos máis salientables da nosa cultura tradicional. Máis de 2.500 pezas distribuídas en salas temáticas que abranguen oficios, medicina popular, relixiosidade, entre outros. Cultura material que, na súa humildade, nos fala dun rico mundo inmaterial que conforma a idiosincrasia do noso pobo.

DEREITOS DOS NENOS

Con motivo do Día Internacional dos Dereitos do Neno, dende a biblioteca escolar, organizamos unha exposición de diferentes personaxes caracterizados con motivos mariños, tema do proxecto deste ano "A xente do mar". Esperamos que vos guste.

Axúdanos a defender nos nosos dereitos!

PREME NA IMAXE PARA VER A EXPOSICIÓN

Visita ao CIFP Manuel Antonio (Programa Eduemprende)

MAGOSTO

O 14 de novembro, celebramos unha das tradicións máis arraigadas en Galicia, o Magosto.

Este ano foi un ano especial xa que, debido aos incendios non puidemos ir ao Monte dos Pozos, como manda a tradición. Co desexo de que se recupere axiña e, de poder contribuír, creamos no colexio un viveiro de landras. Cando prendan e teñamos algúns carballos, iremos en colaboración coa Comunidade de Montes a repoboar esa fermosísima zona.

Mentres tanto, degustaremos as castañas no colexio. Castañas, baile e música fixeron as delicias de todos nós. Así foi o día de hoxe!!!!

KAMISHIBAI

Hoxe, os nenos e nenas de 6º curso, vimos completada unha das nosas actividades de animación á lectura na que estivemos traballando durante moitos días.

Dentro do Programa de Mellora da Expresión Escrita e Expresión Oral, visitamos a EEI MONTE do ALBA onde lles contamos a todos os nenos e nenas unha serie de contos que foron creados e ilustrados nós mesmos. Estes contos foron elaborados coa técnica do Kamishibai. Unha experiencia marabillosa que nos permitiu non só mellorar na expresión escrita senón tamén desenvolver a oralidade.

Gustounos moitos visitar a que foi a nosa escola de Educación Infantil e revivir así as experiencias marabillosas que tivemos aquí.

Plan director: Acoso Escolar

Hoxe volveu Mercedes, policia do CNP, para ofrecer ao alumnado de 5º a última charla pertencente ao Plan Director. O seu obxectivo foi concienciarnos sobre as consecuencias do Acoso escolar en quen o padece e tamén sobre a responsabilidade que temos todos de combatilo e denuncialo.

Plan Director

Un curso máis, solicitamos o Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e nos seus contornos, que pon ao noso dispor a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria. Este Plan consiste en tres charlas informativas/formativas que se dan nos centros para alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria, impartidas por persoas expertas das Forzas e Corpos de Seguridade do Estado, sobre temáticas como; acoso escolar, drogas e alcol, novas tecnoloxías, ...
Este venres tivemos as duas primeras charlas, a cargo de Mercedes e Rosa, da Comisaria de Vigo:

- A primeira foi para o alumnado de 6º sobre drogas, entre elas o alcol e o tabaco. Foi unha charla moi interesante e ao rematar todos tiñamos moi clariño que ...NON QUERIAMOS SABER NADA DAS DROGAS!!!!!!!! nin das permitidas nin das prohibidas.

- A segunda, para o alumnado de 5º, foi sobre os Riscos de Internet. Mercedes falounos dos riscos de navegar por internet sen a suficiente seguridade e tamén do coidado que temos que ter á hora utilizar aplicacións, redes sociais, de falar con descoñecidos ou subir imaxes a internet.

Visita á "Aula do pasado"

O alumnado de 5º e 6º fomos de excursión hoxe ao Verbum para ver a exposición "A aula do pasado". Menuda sorpresa!, alí atopamos ao anterior orientador, Xosé Lois, que era un dos colaboradores da exposición.

Contáronnos cómo evolucionou o ensino público dende a primeira metade do século XX, practicamos a escrita con "pizarrín" e "plumilla" e tamén nos ensinaron xogos tradicionais aos que xogaban eles nos tempos de lecer.

Gustounos moito a experiencia!

SAMAÍN

Con motivo da festividade de orixe celta coñecida como "Samaín" hoxe organizamos no colexio unha exposición de calacús.  Esta é  só unha pequena mostra das marabillosas obras de arte que foron presentadas.  Moitas grazas a todos/as por participar.

PREME NA SEGUINTE IMAXE PARA VER A EXPOSICIÓN