Foto do Colexio

foto do colexio

FONDO DE LIBROS E VALES 2018-2019

FAGA CLIC NO SEGUINTE ENLACE PARA ABRIR:

LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS

O REPARTO DE LIBROS FARASE NO MES DE SETEMBRO

OS VALES PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARA

E VALES PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR PODERÁN RECOLLERSE DO 2 AO 6 DE XULLO

AQUELES QUE NON OS RECOLLAN EN XULLO PODERÁN RECOLLELOS EN SETEMBRO

LISTA DE LIBROS CURSO 2018-2019

Libros de consulta  para o curso 2018-2019

Libros de 1º

Libros de 2º

Libros de

Libros de 4º

Libros de

Libros de 6º

A lista de material escolar de aula  daráselle ao alumnado en setembro.

EXCURSIÓN DE FIN DE CURSO 18´Á ILLA DE SAN SIMÓN

O día 18 de xuño fomos de excursión de fin de curso todo o cole á Illa de San Simón, pasámolo en grande!!(Preme na foto para ver mais imaxes da excursión)

Excursión fin de etapa de 6º a Parada de Sil

O alumnado de 6º viaxou entre os dias 12 e 14 de xuño ao Albergue "A FÁBRICA DA LUZ" en Parada de Sil  na súa excursión de Fin de Etapa Primaria. Os nenos e nenas pasárono en grande xa que desfrutaron e aprenderon mais sobre astronomía, natureza e a fauna galega, realizaron múltiples actividades manuais (personalización de carpetas, estampación de camisetas, creación de comedeiros para aves...) e participaron en multitude de xogos e actividades moi divertidas.

Grazas a Livia e Pili, as monitoras da Asociación Alados Medioambiente, e ao persoal do albergue por facerlles pasar uns dias inolvidables!

BICOS DE PAPEL

Hoxe, os alumnos e alumnas de 6º curso, cumplimos un dos obxectivos do noso Proxecto Emprendedor, a cooperativa "VALAPOMP": doar o 5 % do recaudado á Asociación "Bicos de Papel", asociación de pais/nais de nenos e nenas oncolóxicos do hospital Álvaro Cunqueiro de Vigo. Explicáronnos o seu labor e a importancia de coñecer unha realidade presente en moitos de nós.

Unha aperta moi forte e moitos bicos.

Visita EEI Monte do alba ao cole

O alumnado de 6º de Educación Infantil da EEI Monte do Alba visitou hoxe o cole xunto coas profes Elvira e Noemi. Recibironnos os alumnos e alumnas de 6º que, en grupos, lle filleron un tour polo cole para ensinarlle as instalacións e explicarlle de primeira man as actividades e rutinas do cole.

Visita do alumnado de 6º ao IES Valadares

Como cada ano o alumnado de 6º de Primaria visitou o centro de secundaria que temos adscrito, o IES Valadares. Tivemos unhas monitoras de luxo (todas ex- alumnas do cole) que nos contaron un pouco sobre as asignaturas e profes que teremos o próximo curso, ensinaronnos as instalacións e deronnos recomendacións para levar mellor o cambio a secundaria. Mil grazas ás excelentes monitoras e a Teresa (a orientadora) pola super merendola!

Visita 5º e 6º ao Marco á exposición "Julio Verne. Los límites de la imaginación"

O martes, 5 de xuño, o alumnado de 5º e 6º fomos ao Museo de Arte Contemporánea de Vigo para asistir á exposición de Julio Verne. A mostra pretende retratar  as  fronteiras, ás veces invisibles, entre ficción e realidade, que neste caso se dilúen e converxen. A partir dunha trintena das obras máis representativas  do autor e dos distintos ámbitos en que transcorren as súas novelas —a terra, o aire, o xeo, a auga, o espazo e o tempo— penetraremos no imaxinario de Verne da man dos seus contemporáneos. Nun percorrido polas súas obras e o seu legado, a mostra  disecciona o universo literario verniano e traslada á realidade as fazañas e aventuras das súas novelas a través de vinte e sete personaxes históricos, que se atreveron a levalas a cabo e que foron pioneiros nas súas disciplinas para mediados do século XIX e comezos do XX.