Foto do Colexio

foto do colexio

ATLETISMO EN PISTA

Os nenos e nenas de 5º curso, resultaron 3º clasificados nas probas de atletismo en pista que tiveron lugar o xoves 25 de maio no Centro Galego de Tecnificación Deportiva en Pontedra. Competiron en probas de 60 e 500 metros lisos, lanzamento de vórtex, salto de lonxitude, lanzamento de peso e relevo 4 x 60 metros.

Noraboa campións!

ORQUESTRA PANTASMA

O pasado 23 de marzo, con motivo dos actos previstos para o Día das Letras Galegas, tivemos a oportunidade de disfrutar no colexio coa actuación da Orquestra Pantasma. Unha magnífica actuación que nos fixo cantar e bailar sen descanso.

VISITA DOS ALUMNOS DE INFANTIL

O venres 19 de maio, os nenos e nenas de 6º de Educación Infantil da EEI Monte do Alba visitaron o noso colexio. O Equipo de Medidadores acompañounos na súa visita e os nenos e nenas de 1º de Educación Primaria agasalláronnos cunha xornada de convivencia: música, xogos, agasallos e ata unha merendola para un día moi especial.

PROBAS DE ATLETISMO

O luns 15 de maio, os alumnos/as de 5º curso participamos nunha serie probas deportivas nas pistas de deporte da Universidade de Vigo. Actividade dentro do Plan Xogade da Consellería de Deporte.

APROINPPA

Este xoves, os nenos e nenas de 5º, vivimos unha nova experiencia. Visitamos Aproimpa, Asociación Provincial de Panadeiros e Pasteleiros da provincia de Pontevedra. Participamos nun obradoiro de panadería onde elaboramos pan. Foi unha actividade moi interesante e enriquecedora.

EXCURSIÓN FIN DE PRIMARIA

Dende o luns 8 de maio os nenos e nenas de 6º de Primaria estamos de excursión no Camping Fieitas de O Grove. Unha experiencia fascinante, onde compartimos actividades, practicamos deporte e aprendemos a convivir cos nosos compañeiros. Unha actividade única que nos permite desenvolver valores relacionados coa socialización, participación e cooperación.

O mércores estaremos de volta. Ata entón, amosámosvos algunhas das nosas experiencias. ISTO É XENIAL!!!

MAIOS

O martes 9, celebramos o Día dos Maios, festa popular galega onde se conmemora a chegada da primavera. Este ano festexámolo conxuntamente cos nosos compañeiros/as da EEI Monte do Alba. Fixemos o maio, levámolo ata o Centro Cultural e recitamos coplas. Toda a Comunidade Educativa colaborou con nós nesta festa. Moitas grazas a todos/as.

FUNDACIÓN ISIDRE ESTÉVEZ

O 9 de maio, os alumnos/as de 5º de Primaria visitamos as instalacións do Centro Ponte Isidre Estévez. Este centro colabora na recuperación de persoas en cadeira de rodas ou con algunha discapacidade. Por un día, puxémonos na súa pel e aprendemos a valorar as diferenzas e necesidades individuais. Moitas grazas e noraboa polo voso esforzo.

EDUCACIÓN VIAL

O pasado 4 de maio, os alumnos de 6º curso, desprazámonos ao Castro en Vigo para participar nunha sesión teórico-práctica sobre educación vial. Ademais de moi interesante foi moi entretida.