Foto do Colexio

foto do colexio

ALICIA BORRÁS SANJURJO

Con motivo da Semana do Libro, os nenos e nenas de sexto, tivemos un día moi especial, visitounos a escritora Alicia Borrás Sanjurjo. Este foi o broche a un Proxecto interesantísmo realizado sobre a súa obra "Nata y chocolate". Deleitámonos coa súa presenza e saboreamos o pracer de obter resposta a moitas das nosas preguntas. Un día inesquecible e co desexo de continuar lendo as súas obras. Grazas Alicia.

ALICIA BORRÁS SANJURJO

O sabor da aventura está no mar (1º e 2º)

O día 18 de abril o alumnado de 1º e 2º  desfrutaron da actividade: "O sabor da aventura está no mar" (que forma parte do Plan Proxecta: ALIMÉNTATE BEN e ten o obxectivo de facilitar o coñecemento e o consumo de produtos do mar de Galicia entre as nenas e nenos da comunidade)

(Preme na imaxe para ver mais fotos)

Camiña con nós pola igualdade (2º)

O 17 de abril o alumnado de 2º recibimos unha visita moi especial, veu Elsa,  unha traballadora do Concello de Vigo a darnos unha charla sobre igualdade.
Aprendemos, a través de varias actividades lúdicas e dun pequeno conto, que aínda que todas as persoas teñamos un aspecto físico diferente, debemos gozar dos mesmos dereitos.

Visita Celta

(Preme na imaxe para acceder a mais fotos da visita)

O pasado 12 de abril o alumnado de 4º, 5º e 6º recibiu a visita de varias integrantes do equipo de baloncesto do R.C. Celta de Vigo. Moitas grazas! Pasámolo xenial!!

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS 1º, 2º

Visita 1º e 2º ao Museo do Mar

O 4 de abril os nenos e nenas de 1º e 2º visitaron o Museo do Mar para ver a exposición "Jasón a quenlla".

BOLETÍN INFORMATIVO DO 2º TRIMESTRE

IV CERTAME DE POESÍA

O 23 de marzo, como cada ano, celebramos no colexio un certame de poesía galega. Descubrir a sensibilidade das palabras e o seu valor como fonte de transmisión dos sentimentos e sen dúbida un gran pracer. FALA GALEGO, VIVE A TÚA LINGUA!

MÚSEO DO MAR

O xoves, 22 de marzo os nenos e nenas de 3º e 4º curso, visitamos ás instalacións do Museo do Mar de Vigo. Participamos en obradoiros moi interesantes sobre as "artes de pesca tradicionais" e a "simulación do traballo de pesca dentro dun barco". A continuación, realizamos un taller onde creamos un utensilio para a pesca do polbo, a "raña". Sen dúbida, unha actividade moi interesante.