Foto do Colexio

LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS

O reparto de libros farase no mes de setembro

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

VALES PARA A ADQUISICIÓN DE:

LIBROS DE TEXTO EN 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

MATERIAL ESCOLAR EN 1º, 2º, 3º, 4º,5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

ENTREGA NO COLEXIO ATA O VENRES 7 DE XULLO

AQUELES QUE NON SE RECOLLAN ENTREGARANSE EN SETEMBRO

FONDO DE LIBROS

Fai clic no seguinte enlace para abrir a

LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS

Poderanse facer reclamacións os días 4 e 5 de xullo.

O día 6 de xullo publicarase a lista definitiva.

O reparto de libros farase no mes de setembro

SAÍDA FINAL DE CURSO

O luns 19 de xuño, os nenos e nenas do colexio desprazámonos a Marín para festexar o final de curso. Visitamos as instalacións do Ecoparque onde participamos en circuítos de aventuras e en Gyncanas de xogos. Sen dúbida foi un día moi especial. Unha xornada de convivencia e diversión.

SAÍDA A PRAIA DE SAMIL

O pasado 16 de xuño os nenos e nenas de 3º curso visitamos a praia de Samil onde tivemos unha xornada moi especial: xogos deportivos, colaboración na limpeza do areal, un merecido chapuzón e un xantar para recuperar forzas. Sen dúbida unha xornada moi especial.

DÍA DO MEDIOAMBIENTE

Con motivo do Día do Medioambiente e co obxectivo de crear habilidades de coidado e mellora do medioambiente, no colexio plantamos unha árbore. Esta árbore foi donada pola Comunidade de Montes de Valadares. Moitas grazas pola vosa colaboración.

ATLETISMO EN PISTA

Os nenos e nenas de 5º curso, resultaron 3º clasificados nas probas de atletismo en pista que tiveron lugar o xoves 25 de maio no Centro Galego de Tecnificación Deportiva en Pontedra. Competiron en probas de 60 e 500 metros lisos, lanzamento de vórtex, salto de lonxitude, lanzamento de peso e relevo 4 x 60 metros.

Noraboa campións!

ORQUESTRA PANTASMA

O pasado 23 de marzo, con motivo dos actos previstos para o Día das Letras Galegas, tivemos a oportunidade de disfrutar no colexio coa actuación da Orquestra Pantasma. Unha magnífica actuación que nos fixo cantar e bailar sen descanso.

VISITA DOS ALUMNOS DE INFANTIL

O venres 19 de maio, os nenos e nenas de 6º de Educación Infantil da EEI Monte do Alba visitaron o noso colexio. O Equipo de Medidadores acompañounos na súa visita e os nenos e nenas de 1º de Educación Primaria agasalláronnos cunha xornada de convivencia: música, xogos, agasallos e ata unha merendola para un día moi especial.