Foto do Colexio

foto do colexio

SAMAÍN 2019

Do 28 ao 30 de outubro, organizamos unha exposición de cabazas na entrada do colexio. Nesta actividade participa toda a comunidade educativa. Moitas grazas por colaborar!!

PREME NA IMAXE

INAUGURACIÓN BIBLIOTECA 2019-2020

O 24 de novembro, como cada ano, celebramos o Día das Bibliotecas Escolares. Presentamos a toda a comunidade educativa o gran tesouro que é a biblioteca, unha gran caixa do saber onde se aglutinan todos os recursos indispensables para descubrir e desenvolvernos na sociedade. Tivemos como invitados especiais aos nosos compañeiros da EEI Monte do Alba.

Descubrindo a Ciencia. 2019/20

Dª Mlogo DoN18_2ercedes Peleteiro Olmedo, Doutora en Bioquímica pola Universidade de Vigo e investigadora no CINBIO desta Universidade, visitou o noso colexio para abrir o ciclo de conferencias científicas do proxecto Descubrindo o Norte 2019 / 20 e achegar ao noso alumnado ao mundo da ciencia e a investigación co tema das vacinas. A Doutora captou a atención do alumnado desvelando os misterios do sistema inmunitario cunha exposición moi cercana e adaptada á idade dos presentes e respondendo a todas cantas preguntas xurdiron da conferencia.

Na seguinte imaxe atópase o enlace á galería fotográfica.

O MONTE É VIDA

O 23 de outubro, os alumnos/as de 6º curso, participamos dunha charla medioambiental na que aprendimos a necesidade de protexer o monte, o seu valor produtivo e a necesidade  de adoptar medidas de prevención ante os incendios forestais.

Foi unha charla excepcional!!. Moitas grazas pola colaboración dos axentes forestais do Distrito XVIII (Vigo-Baixo Miño).

LUDOTECA LINGÜÍSTICA

O 23 de outubro, os alumnos/as de 3º e 4º  curso participamos nunha actividade de dinamización lingüística ofertada polo Servizo de Normalización do Concello de Vigo. Esta actividade consistiu na realización de diferentes probas a través da  recuperación de xogos tradicionais e xogos lingüísticos dirixidos a fomentar o uso do galego dun xeito lúdico.

LUDOTECA LINGÜÍSTICA 2019

DEPORTES ADAPTADOS

O 18 de outubro, os alumnos/as de 4º curso, participamos nunha xornanda deportiva desenvolvida por membros da Asociación de familias de personas con Parálise Cerebral. Coñecimos e practicamos actividades físico-deportivas adaptadas: o Boccia, actividade de precisión e estratexia, orixinaria da Antiga Grecia e o SLALOM, circuíto de obstáculos.
Foi unha experiencia extraordinaria. Agradecemos o esforzo e colaboración da Asociación Apamp.

apam 2019

XORNADA DE PLANTACIÓN

O 15 de outubro, a Comunidade de Montes de Valadares visitou o noso Centro  para plantar un acivro. Este acto realizouse en lembranza da tráxica data de hai dous anos na que arderon os montes da nosa comunidade. Moitas grazas pola vosa colaboración.

Preme na imaxe

Minivoleibol e coeducación.

Ao longo deste curso o noso colexio  participará no Plan Proxecta da Consellería de Educación con Proxecto Descubrindo o Norte. A dinamización dos recreos con distintas actividades deportivas, xogos populares, a asistencia de distintos entrenadores para explicarlle ao noso alumnado os valores da actividade física así como a concienciación sobre a importancia dos hábitos saudables de alimentación serán os aspectos que marquen as directrices básicas deste proxecto.

Hoxe o alumnado de 3º, 4º e 5º  compartiron unha xornada de iniciación ao minivolei co Club Vigo Voleibo. Visitáronos o presidente do club, D. Guillermo Touza, un adestrador con moita experiencia nas categorias base, D. Miguel Martínez Larrea  e un dos seus mellores xogadores, Adrían. Todos eles compartiron co noso alumnado  a súa "sabedoría", experiencia e paixón polo deporte en xeral, como medio para conseguir unha vida saudable; e en particular, por un dos deportes máis coeducativos.

Por ser un deporte de equipo e por ter as características que posúe, este deporte, fomenta no alumnado actitudes de integración, traballo en equipo, respecto aos  outros (compañeiros e adversarios), actitudes de xogo limpo e respecto ás normas…(Competencia moral e cidadá). Si temos en conta a contorna no que se desenvolve, os materiais utilizados así como o movemento propio e o dos compañeiros cos que ten que cooperar ou opoñerse, establecemos a competencia no coñecemento e a interacción co mundo físico. En canto ao respecto á autonomía e iniciativa persoal, o minivoley permite desenvolver actitudes de superación, responsabilidade e constancia, o cal redunda eficaz e positivamente na propia autoestima.

Picando na seguinte imaxe abrirase a galería fotográfica

Dra. Dª Mercedes Peleteiro Olmedo. Descubrindo o Norte 2019/20

logo DoN18

Dª Mercedes Peleteiro Olmedo, Doutora en Bioloxía, visitará o CEP Plurilingüe Igrexa Valadares o vindeiro xoves día 24 de outubro, dentro do ciclo de conferrencias do proxecto Descubrindo o Norte. Actualmente investiga no Centro de Investigación Biomédica (CINBIO), da Universidade de Vigo. A Doutora intentará achegar á Ciencia ao noso alumnado e destacar a importancia da investigación científica de cara á salubridade e calidade de vida dos cidadáns.

Nesta ocasión presentará o tema das vacinas, explicando ao noso alumnado a importancia que estas  teñen de cara á erradicación das enfermidades ou evitar, cando aparezan, que sexan letais. Tamén nos explicará como o feito de desenvolver hábitos rutinarios de actividade física mellora e fortalece o noso sistema inmunolóxico.

Nos seguintes enlaces atoparedes información interesante para entender mellor a conferencia.

estornudo mitos