Foto do Colexio

PROXECTOS DE CENTRO

AVISO IMPORTANTE FAMILIAS

AXUDAS COMEDOR ESCOLAR: Axuda COVID-19

PARA FACILITAR O TRÁMITE DESTAS AXUDAS, TEÑEN MÁIS INFORMACIÓN NO: DOCUMENTO AXUDA FAMILIAS

Axudas destinadas a usuarios de comedor que ostentan a condición de "usuarios gratuítos ou pagadores dun euro"

COMUNICACIÓN FAMILIAS/ALUMNADO E PROFESORADO

Para facilitar a comunicación entre as familias e o Centro creáronse, con carácter excepcional, as seguintes contas de correo eléctrónico. O obxectivo é resolver posibles dúbidas que poidan ir xurdindo. Estas contas deben ser utilizadas con carácter académico, non debendo incluír datos de carácter persoal dos membros da Comunidade Educativa.

1a.igrexavaladares@gmail.com   (para 1º curso)

2a.igrexavaladares@gmail.com   (para 2º curso)

3a.igrexavaladares@gmail.com   (para 3º curso)

4a.igrexavaladares@gmail.com   (para 4º curso)

5a.igrexavaladares@gmail.com   (para 5º curso)

bibliotecaigrexavaladares@gmail.com (para 6º curso)

ESTAMOS FACENDO PROBAS PARA IMPLANTAR PROXIMAMENTE  AbalarMóbil

PARA ACCEDER AOS CONTIDOS DOS DIFERENTES CURSOS SEGUIDE A FRECHA:

INFORMACIÓN SNAPPET:

Para calquera dúbida sobre contraseñas SNAPPET pódese enviar solicitude, de 10:00 a 13:00 h. ao correo electrónico:

bibliotecaigrexavaladares@gmail.com

INFORMACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN:

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión

que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

Quédate en casa coa Educación Física

Son moitas as actividades que, dentro do ámbito da Educación Física podedes desenvolver. Trátase de manter o corpo activo, xa que iso axuda a manter a nosa mente activa, o cal mellora a nosa saúde e o noso estado anímico.

Ademais de manter a actividade, tamén debemos ser moi disciplinados cos bos hábitos para mellorar a nosa forza de vontade e ter unha actitude positiva, mesmo cando as cousas complícanse:

• Levantarnos e deitarnos nos horarios habituais.
  • Controlar a alimentación, non debemos comer calquera cousa e en calquera momento.
  • Dedicar un tempo ás actividades do colexio (con pequenos tempos de descanso).
  • Practicar hábitos de hixiene e limpeza.
  • Colaborar nas tarefas da casa.E por suposto xogar. Pero tendo en conta  os espazos que tedes e sempre coa supervisión dos adultos que estean convosco. Pode ser un bo momento para recuperar xogos populares que se poidan desenvolver nos espazos dos que dispoñedes (comba, mariolas, a goma...), xogos de cartas e xogos de mesa.
  • A lectura tamén é un bo recurso que abre a nosa mente e coa que descubrimos mundos que ninguén máis os poderá imaxinar coma nos.

Nos seguintes enlaces podedes acceder ao contido

Quedate en casa

divertido

Enlaces interresantes

Como di o refrán "MÁIS VALE PREVIR QUE CURAR"

PREME NA IMAXE, QUEDARÁS SEN PALABRAS...

Non deixedes de visitar os enlaces interesantes de Educación Física.

Enlaces interesantes

DÍA DA POESÍA

A SAÚDE É O MÁIS IMPORTANTE!

O NOSO TRABALLO CONTINUA

CONCURSO O CORONAVIRUS

O SABOR DA AVENTURA ESTÁ NO MAR

O venres 6 de marzo, dentro das actividades do Plan Proxecta, o alumnado de 1º a 4º curso participou no obradoiro "O sabor da aventura está no mar". A través de diversos personaxes, o alumnado descubriu que para ter unha alimentación saudable é moi importante dunha dieta rica en peixes.

PREME PARA VER MÁIS IMAXES