Foto do Colexio

foto do colexio

CONCERTO DIDÁCTICO

Hoxe inauguramos a proposta de actividades complementarias cunha saída conxunta de todo o colexio ao Centro Cultural de Valadares .Participamos dun concerto didáctico a cargo da Banda de Música Unión Musical de Valadares. Compartimos esta xornada cos restantes colexio da zona. Foi un día moi divertido.

FONDO DE LIBROS E VALES 2018-2019

FAGA CLIC NO SEGUINTE ENLACE PARA ABRIR:

LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS

O REPARTO DE LIBROS FARASE NO MES DE SETEMBRO

OS VALES PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARA

E VALES PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR PODERÁN RECOLLERSE DO 2 AO 6 DE XULLO

AQUELES QUE NON OS RECOLLAN EN XULLO PODERÁN RECOLLELOS EN SETEMBRO

LISTA DE LIBROS CURSO 2018-2019

Libros de consulta  para o curso 2018-2019

Libros de 1º

Libros de 2º

Libros de

Libros de 4º

Libros de

Libros de 6º

A lista de material escolar de aula  daráselle ao alumnado en setembro.

EXCURSIÓN DE FIN DE CURSO 18´Á ILLA DE SAN SIMÓN

O día 18 de xuño fomos de excursión de fin de curso todo o cole á Illa de San Simón, pasámolo en grande!!(Preme na foto para ver mais imaxes da excursión)

Excursión fin de etapa de 6º a Parada de Sil

O alumnado de 6º viaxou entre os dias 12 e 14 de xuño ao Albergue "A FÁBRICA DA LUZ" en Parada de Sil  na súa excursión de Fin de Etapa Primaria. Os nenos e nenas pasárono en grande xa que desfrutaron e aprenderon mais sobre astronomía, natureza e a fauna galega, realizaron múltiples actividades manuais (personalización de carpetas, estampación de camisetas, creación de comedeiros para aves...) e participaron en multitude de xogos e actividades moi divertidas.

Grazas a Livia e Pili, as monitoras da Asociación Alados Medioambiente, e ao persoal do albergue por facerlles pasar uns dias inolvidables!

BICOS DE PAPEL

Hoxe, os alumnos e alumnas de 6º curso, cumplimos un dos obxectivos do noso Proxecto Emprendedor, a cooperativa "VALAPOMP": doar o 5 % do recaudado á Asociación "Bicos de Papel", asociación de pais/nais de nenos e nenas oncolóxicos do hospital Álvaro Cunqueiro de Vigo. Explicáronnos o seu labor e a importancia de coñecer unha realidade presente en moitos de nós.

Unha aperta moi forte e moitos bicos.

Visita EEI Monte do alba ao cole

O alumnado de 6º de Educación Infantil da EEI Monte do Alba visitou hoxe o cole xunto coas profes Elvira e Noemi. Recibironnos os alumnos e alumnas de 6º que, en grupos, lle filleron un tour polo cole para ensinarlle as instalacións e explicarlle de primeira man as actividades e rutinas do cole.