O NOSO CENTRO. PROXECTOS 2021-2022

logo creativa

CURSO ESCOLAR 2022-23

Xa están publicadas as listas de libros e material escolar para o vindeiro curso 2022-23.

OS VALES PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS E MATERIAL SERÁN ENTREGADOS A PARTIR DO DÍA 1 DE SETEMBRO.

Un saúdo e feliz verán.

COMEDOR ESCOLAR 2022-23

Todas aquelas persoas que solicitaran comedor para o curso 2022-23 deben entregar o impreso de AUTODECLARACIÓN publicado pola Consellería de Educación.

IMPRESO PARA DESCARGAR: AUTODECLARACIÓN

(Tamén se poden solicitar no colexio de 10:00h a 13:00 h. ata o 8 de xullo)

ENTREGA: O antes posible (de non entregalo en xullo, o prazo remata o 7 de setembro)

LUGAR: No buzón situado ao carón do portal do patio superior do colexio.

IMPORTANTE: Marcar o recadro correspondente e asinar

LISTA DE MATERIAL ESCOLAR CURSO 2022-23

LISTA DE MATERIAL CURSO 2022-23

1º CURSO 2º CURSO 3º CURSO
4º CURSO 5º CURSO 6º CURSO

LISTAS DE LIBROS CURSO 2022-23

LISTA DE LIBROS CURSO 2022-23

1º CURSO 2º CURSO 3º CURSO
4º CURSO

5º CURSO

(E-Dixgal)

6º CURSO

(E-Dixgal)

FESTA FIN DE CURSO

O mércores 22 de xuño, os nenos e nenas do colexio celebramos a festa "Fin de curso" nas instalacións de ocio "Humor Amarillo" en Valadares. Foi unha xornada espectacular!

FESTA DA AUGA

O martes 21 de xuño, celebramos a Festa da Auga como preámbulo da gran festa remate do curso escolar 2021-22 . Todas e todos gozamos deste día!!!
PREME NA IMAXE

Descubrindo o norte 21 / 22.

No seguinte vídeo recóllese gran parte das actividades desenvolvidas ao longo deste curso no proxecto Descubrindo o norte.

Gran traballo desenvolvido tanto polo alumnado como por o equipo docente involucrado.

A participación das familias na fase práctica final puxo a guinda a esta experiencia. Un pracer traballar e compartir ao voso lado.

Moitas grazas a todos.

LION KING In Valadares

O pasado, xoves 16 de xuño, tivemos a sorte de ver ao noso alumnado de 4º,5º,e 6º disfrutando do traballo ben feito. Levaban tempo, dous cursos practicando, ensaiando nos recreos, sempre, da man da mestra de inglés Araceli.

O alumnado de 4º incorporouse fai un mes ao proxecto e fixeronno increíble. Foron dúas sesións. A de mañá para todo o noso centro e @s compañeir@s de infantil. Pola tarde para as familias.

Esperamos que vos guste. Nós, alucinamossss!!!