Foto do Colexio

foto do colexio

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

PRAZO PARA RECOLLER OS VALES ATA O 5 DE XULLO, DE 9:30 A 13:00 H.

OS VALES QUE QUEDEN SEN RECOLLER ENTREGARANSE EN SETEMBRO

PRAZO PARA FACER ALEGACIÓNS ATA O 5 DE XULLO

SAÍDA FINAL DE CURSO

O 20 de maio, foi unha xornada moi especial no cole. Festexamos o final de curso todos xuntos na praia de Patos. Tivemos diferentes actividades: surf, actividades de pesca e recoñecemento de especies mariñas, xogos na area, etc.
Foi unha xornada de convivencia e diversión, un día moi especial para todos/as nós. Moitas grazas e feliz verán.

50 ANIVERSARIO

O 25 de maio, conmemoramos o 50 Aniversario do noso colexio. Entre todos, realizamos unha viaxe pola memoria e lembranzas destes 50 anos de historia.
Agradecemos a colaboración de todas as persoas e entidades que colaboraron con nós para que esta celebración fose posible, así mismo, o noso máis sincero agradecementos a todos/as os que nos acompañaron neste día. Moitísimas grazas.

50 Aniversario 2ª Parte

PREME NAS IMAXES PARA VER OS VIDEOS

PLAN PROXECTA

O noso colexio participa no Plan Proxecta da Consellería de Educación. Grazas a este Plan e dentro do Proxecto plurianual do noso colexio "Deporte e alimentación van da man" inauguramos unha etapa moi importante como é a Reciclaxe. Sumámonos á reducir, reutizar  reciclar. Ademais dentro deste proxecto, degustamos durante dúas semanas de froita fresca durante os recreos e participamos de interesantes charlas sobre saúde e nutrición.

EXCURSIÓN FIN DE PRIMARIA

O 4 de xuño os alumnos/as de 6º curso viviron unha xornada inolvidable na Ribeira Sacra, albergue "Fábrica da Luz". Xuntos pasaron unhas xornadas de convivencia inesquecibles.

XORNADA DE MARISQUEO

O luns día 3, os nenos e nenas de 3º e 4º curso desprazámonos a Cambados para participar nunha xornada de actividades mariñas dentro do Plan Proxecta da Consellería de Educación. Visitamos a lonxa, baixamos a praia, onde colaboramos nas actividades de marisqueo e degustamos un menú con productos do mar. Foi un día fantástico!