Dª Mercedes Peleteiro Olmedo, Doutora en Bioquímica pola Universidade de Vigo e investigadora no CINBIO (Centro de Investigación en Nanomateriais e Biomedicina)desta Universidade, dentro do ciclo de conferencias científicas do proxecto Descubrindo o Norte e achegar ao noso alumnado ao mundo da ciencia e a investigación no campo das vacinas. A Doutora captou a atención do alumnado desvelando os misterios do sistema inmunitario cunha exposición moi cercana e adaptada á idade dos presentes á vez que reivindicou a importancia do papel desenvolvido polas mulleres científicas ao longo da historia. Ademais explicou de xeito moi sinxelo os avances da ciencia en función da evolución e adapatación e mutacións dos virus. A conferencia foi moi dinámica e intensa e finalizou cun interesante “debate” entre o alumnado e a Dra. Peleteiro, quen sinalou que estivo encantada de compartir esta experiencia cun alumnado tan acolledor, agarimoso e ávido por saber.
O pasado venres conmemoramos o Día Contra a Violencia de Xénero traballando o libro "Arturo e Clementina" e "Los hombres no pegan a las mujeres" porque...
O cros ou campo a través é unha modalidade de atletismo que consiste principalmente en percorrer distancias campo a través, é dicir, en circuítos naturais non urbanos. Estivo dentro do programa olímpico de atletismo durante tres Xogos Olímpicos, en Amberes 1920, Estocolmo 1912 e París 1924, e competiuse en dúas modalidades: individual e por equipos. Actualmente a máxima competición é o Campionato Mundial de Campo a través que se celebra anualmente con sede itinerante. Nace como deporte organizado en Inglaterra no século XIX e compítese tanto a nivel individual como en equipos.
Do mesmo xeito que outros moitos deportes, a forza de vontade, a constancia, o esforzo para superar as dificultades tanto propias como as que poidan xurdir alleas a nos, as vitorias e, sobre todo, as derrotas (que solen ser as máis frecuentes) así como outros moitos aspectos, supoñen un importante cúmulo de valores pois implementan actitudes integradoras e inclusivas, de aceptación das diferenzas e superación persoal e, por suposto, elimina calquera tipo de sesgo sexista. Por todos estes motivos, fomentamos a participación do noso alumnado neste tipo de eventos a través do proxecto “Descubrindo o norte”
Esta actividade estivo organizada polo Servicio Provincial de Deportes a través do programa Xogade.
As posibilidades comunicativas, creativas e de socialización que derivan do tratamento da Expresión Corporal, xustifican a importancia de traballar este bloque de contidos no marco escolar da Educación Física. A danza, forma parte da expresión e comuicación corporal e preséntase como un contido con numerosos valores educativos que contribúen ao desenvolvemento da creatividade do alumnado, ao desenvolvemento das capacidades físicas e coordinativas, á mellora da expresión corporal, á socialización na aula e a unha educación rítmico-musical grazas ao coñecemento, práctica e valoración de diferentes tipos de bailes. O obxectivo principal deste traballo é presentar o contido danza dentro da Expresión Corporal no marco da Educación Física, incidindo nas posibilidades que ofrece para o traballo, desenvolvemento e mellora da socialización na aula e da capacidade creativa do alumnado a través do baile. (Inmaculada Gª Sánchez, revista "efDeportes.com")
Esta unidade didáctica está incluída dentro do proxecto "Cómicos e saltimbanquis" que culminará en febreiro coa creación da comparsa para o Entroido onde o ritmo e as actividades circenses teñen un protagonismo singular.
A Educación Física xoga un papel crucial no desenvolvemento dos rapaces e rapazas nun momento onde os xogos na rúa perderon o protagonismo que tiñan anos atrás. Os xogos facilitan o desenvolvemento nas distintas etapas do crecemento nos tres grandes ámbitos: o físico, o social e o psíquico. Os órganos, aparellos e sistemas da nosa anatomía van conformándose de xeito eficaz e harmónico. Os xogos, ademais, melloran a autoestima, facilitan e melloran as estratexias sociais e conseguen que cada un coñeza os seus límites e capacidades.
Nesta liña, o desenvolvemento das habilidades físicas básicas (saltos, xiros, desprazamentos, equilibrios…), a través de xogos de rol, onde os participantes asumen unha función para conseguir un obxectivo común, desenvolve á vez conductas sociomotrices que integran positivamente a cada individuo no grupo no que se atopa.