Visita ao Mercado Municipal de Travesas

O pasado 13 de decembro o alumnado de 1º visitou o Mercado Municipal das Travesas. A actividade tivo como finalidade presentar o mercado como un espazo de consumo onde, ademais da posibilidade de encontrar unha gran variedade de produtos frescos e de calidade que nos axudan a manter unha dieta equilibrada, predomina un modelo de comercio de proximidade, con todas as súas vantaxes.

Mercado de Travesas-1º-13/12/17 on PhotoPeach

Canaricultura!

Os nenos e nenas de 1º fomos á Asociación de Montes para poder disfrutar dunha exposición de distintos paxaros: canarios, paxaros exóticos, ninfas, loros,...

paxariños - Kizoa Editar Videos - Movie Maker

Celebramos o samaín

Visita aos Bombeiros

O venres, día 4 de marzo, os nenas e nenas de 1º visitaron o Parque de Bombeiros.

Durante esta visita os escolares puideron coñecer de cerca a súa organización, traballos que realizan, equipamento, vehículos, e todo o referente a este corpo.

Visita á Biblioteca Juan Compañel

O xoves 16 de decembro os nenos/as de 1º fomos á Biblioteca Juan Compañel. Ali vimos moreas de libros, revistas, CDs, xornais e películas. Ao final fixéronnos unha foto diante do Dinoseto.

Pasámolo moi ben!!

LINGUA GALEGA

LINGUA CASTELÁ

1. Videos de las letras
MATEMÁTICAS

Disfraz entroido 2015

Para a confección do disfraz de entroido de 2015 podedes seguir as instrucions premendo na seguinte ligazón:

A Paz 2014

A Paz

Entroido 2013

Este ano iremos disfrazados de libreta de matemáticas.

Aquí tedes a cancion que imos utilizar para o desfile para que a vaian aprendendo.

Descargar letra