Xogos

warning: Parameter 2 to wijering_swftools_flashvars() expected to be a reference, value given in /srv/www/drupal6/includes/module.inc on line 476.

VIGO RECICLA

Hoxe os alumnos de 2º, 3º e 4º recibimos unha visita moi especial no Centro. Dinoseto e Dinosetiño viñeron representar unha obra de teatro interactiva, na que nos falaron da importancia da reciclaxe para a conservación e protección do medio ambiente. Ao final, regalaronnos unha bolsa cunha morea de detalles chulísimos para que recordáramos o que nos contaron.

Tangram

Xogos Matemáticos

Xogos seleccionados da páxina "Disfruta Las Matemáticas" Ed. Rod Pierce. 5 Oct 2011.

4 en liña

Damas Xadrez Reversi Torre de Hanoi
Parejas matemáticas Tangram

XOGOS DE MESA

I CAMPIONATO DE XOGOS DE MESA

Recreos dos xoves a partires do 25 de febreiro

Os xogos favorecen a comprensión de conceptos, incitan a pensar, facilitan a adquisición de métodos para a resolución de problemas e fomentan o espíritu de equipo.

Matemáticas básicas

Aqui tedes unha ligazón para practicar as matemáticas con divertidos xogos. podedes aprender as táboas, facer multiplicación e divisións, ....

Tamén hai xogos nos que é necesario utilizar as matemáticas

Matemáticas básicas 1

Xornada de xadrez

Mércores, día 30 de novembro de 2011

Os alumnos do centro, a partir do 3º nivel, participaron nunha xornada de xadrez organizada pola ANPA do Colexio en  colaboración coa federación viguesa desa actividade.

Celebráronse 16 partidas simultáneas entre o alumnado, saíndo gañador o alumno de 5ºA, Iago de Jesús Almeida. Os nosos parabéns ao gañador.

sentímolo, flash non está dispoñible.

Educación vial

Enlaces xogos

Nesta páxina atoparedes enlaces de varios xogos educativos: trivial, sopa de letras….acentos, cálculo..

Algúns exemplos:

El cuerpo humano: http://www.jugarconjuegos.com/juegos%20educativos/JUEGO%20DEL%20CUERPO%20HUMANO.htm

TRIVIAL para o terceiro Ciclo

JUEGO EL AHORCADO
Tienes 6 intentos para elegir letras y averiguar la Palabra. Si no lo consigues acabaras ahorcado en la horca.

JUEGO ¿QUIEN QUIERE SER MILLONARIO?

Juega Gratis al ¿Quien Quiere Ser Millonario?. Popular juego de televisión en el que tendrás que acertar las preguntas con ayuda de los comodines.

JUEGO ¿CONOCES LOS MAMIFEROS?
¿Conoces los Mamíferos? Con este Juegos Gratis Online podrás aprender mucho sobre los Mamiferos a la vez que te diviertes y juegas.

JUEGO MEZCLADOR MUSICAL
Estupendo Juego Mezclador Musical. Crea tu propia musica sin conocimientos musicales. Puedes combinar distintos ritmos hasta conseguir el tuyo propio.

XOGO SOBRE A UNIÖN EUROPEA CUATRO EN RAYA CON LA TABLA DE MULTIPLICAR

Xogos Populares

Xogo para que fagas a túa propia película