Libros de consulta e material escolar

LISTA DE LIBROS CURSO 2018-2019

Libros de consulta  para o curso 2018-2019

Libros de 1º

Libros de 2º

Libros de

Libros de 4º

Libros de

Libros de 6º

A lista de material escolar de aula  daráselle ao alumnado en setembro.

AXUDA DE LIBROS E MATERIAL

ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19. CLICA PARA LER.

Prazo do 22 de maio ao 22 de xuño.

A solicitude será única para todos os fillos. Anexos

As solicitudes presentaranse no centro, en calquera dos lugares ou rexistros establecidos no procedemento admisnistrativo común ou por vía electrónica. CLICA.

FONDO DE LIBROS

LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS

Poderanse facer reclamacións os días 6 e 7 de xullo.

O día 8 de xullo publicarase a lista definitiva.

IMPORTANTE: Recomendamos que ninguén merque libros ata esa data porque pode  haber cambios tanto nos libros adxudicados como nos que están en branco.

AXUDA LIBROS E MATERIAL Curso 2016-2017

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para alumnado matriculado en primaria, secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/201.

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído).

Orde do 27 de abril de 2016 (DOG)

ANEXO I

FONDO SOLIDARIO

LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS

OS LIBROS ENTREGARANSE NO MES DE SETEMBRO

Fondo solidario de libros de texto

LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS

Poderanse facer reclamacións os días 8 e 9 de xullo.

O día 15 de xullo publicarase a lista definitiva. Recomendamos non merquedes ningún libro ata esa data.

GRATUIDADE SOLIDARIA

• Desde o 2 de xuño ata o 1 de xullo pódense solicitar as axudas para libros de texto para os cursos 1º, 2º, 4º e 6º.

application/pdf icon Orde do 22 de maio de 2015

application/pdf iconDescarga os impresos:

•  Desde o 2 ata o 30 de xuño pódense solicitar a adquisición de libros de texto pertencentes ao fondo solidario (3º e 5º).

application/pdf icon Orde do 21 de maio de 2015