Letras Galegas

Revista escolar O Alba 2016

Preme na imaxe para descargar en PDF.

Actividades Letras Galegas 2016

Actividades realizadas co gallo das Letras Galegas 2016:

• Audición de poemas de Manuel María musicados por Suso Vaamonde, Teatro de Guiñol, Uxía e Maxín e Fuxan os Ventos durante as entradas e saídas do colexio dende o día 9 ao 20 de maio.
  • Mural sobre Manuel María

• Ilustración de poemas de Manuel María

• Concurso de caricaturas

FINALISTAS CONCURSO

1º: Kalén López

2ºA: Sara Gómez

2ºB: Carla González

3ºA: Ainara Álvarez

3ºB: Sabela Valle

4º: Hadriana García

5ºA: Alexander Alonso

5ºB Hugo Táboas

6º:  Abigail Álvarez

GAÑADORA CONCURSO: ABIGAIL ÁLVAREZ (6º CURSO)
  •  Mural con instrumentos tradicionais e traxes de Galicia

• Actuación de Barafunda.

Ver a actividade

• Revista escolar O ALBA

Descargar en PDF.

Pepiña Maruxiña quere voar

O día 18 de maio, dentro das actividades das Letras Galegas, o grupo Barafunda amenizounos a mañá coa obra "Pepiña Maruxiña quere voar".

Pepiña busca polo xardín alguén que lle axude a voar e vai coñecendo aos diferentes insectos que o habitan. Esta obra mistura a música e diferentes elementos coma globos, escuma...

Ao rematar, fixemos unha maruxiña con dou globos e decorámola con rotulador e pegatinas.

LIM Manuel María

Co gallo do Día das Letras Galegas, este ano adicadas ao escritor Manuel María, elaboramos este LIM para o coñecemento da súa vida e obra.

LETRAS GALEGAS 2015

O Homenaxeado do Día das Letras Galegas 2015 é Xosé Fernando Filgueira Valverde, historiador, escritor, político, etnógrafo que naceu en Pontevedra o 28 de Outubro de 1906. Faleceu o 13 de Septembro 1996 ós 99 anos de idade.

DATOS DE FILGUEIRA VALVERDE

Vida e obra de Xosé Fernando Filgueira Valverde. Letras galegas 2015: aproveitando o potencial que Issu posúe, o EDLG do CEIP A Ponte de Lugo crea unha publicación moi visual e coidada sobre Filgueira Valverde e o seu legado.

O Seminario Galán agasállanos cada ano cunha abondosa produción de recursos didácticos que teñen como eixe a figura homenaxeada o Día das Letras.

ACTIVIDADES DO SEMINARIO GALÁN

ACTIVIDADES EN LIÑA SEMINARIO GALÁN

Test de Filgueira Valverde: de novo unha proposta interactiva do CEIP A Ponte de Lugo. Con vinte preguntas poderás demostrar os teus coñecementos sobre a figura de Filgueira Valverde. Acada a máxima puntuación que poidas!

PASAPALABRA

Actividades letras galegas 2014

CONCURSO DE CARICATURAS

SELECCIONADAS DE CADA CICLO

FINALISTAS

OS ALUMNOS E ALUMNAS DE 1º RECITAN POEMAS
Revista escolar "O ALBA" número 34

Letras Galegas 2014

O Homenaxeado do Día das Letras Galegas 2014 é Xosé María Díaz Castro (1914 - 1989), poeta orixinario de Os Vilares de Parga, Guitiriz (Lugo).

PÁXINA OFICIAL DE DÍAZ CASTRO

ACTIVIDADES DO SEMINARIO GALÁN

ACTIVIDADES EN LIÑA SEMINARIO GALÁN

Unha banda deseñada moi interesante que está na páxina monográfica elaborada pola Xunta para conmemorar a Díaz Castro.

Actividades letras galegas 2013

EXPOSICIÓN BIOGRÁFICA

CONCURSO CARICATURAS
REVISTA Nº 33 "0 ALBA" REPRESENTACIÓN TEATRAL

DÍPTICO 1º CICLO
CONCURSO SOBRE VIDAL BOLAÑO DÍPTICO 2º CICLO
(descargar os dípticos) DÍPTICO 3º CICLO

LETRAS GALEGAS 2013

Fonte da imaxe: http://robertovidalbolano.org/

O Día das Letras Galegas deste ano 2013 está dedicado a unha figura central da literatura e do teatro galegos, Roberto Vidal Bolaño (Santiago de Compostela, 1950-2002).

RECURSOS DO SEMINARIO GALÁN

OUTROS RECURSOS

BIOGRAFÍA   LIM do CEIP Vales Villamarín
LIM: Autor das preguntas: Xosé Antón Vicente Rodríguez
DÍPTICO

EXPOSICIÓN DE CARTEIS

Co gallo das Letras Galegas 2013, Ana Piñeiro, do Ceip Frian Teis, realiza este "Xogamos" sobre a figura do autor homenaxeado.

ACTIVIDADES PARA A EXPOSICIÓN
  RECURSOS DA PÁXINA DA SECRETARÍA XERAL DE POLÍTICA LINGÜÍSTICA    Guía didáctica
   Tríptico
   Carteis CEIP "ADR Castelao"

ACTIVIDADES EN LIÑA DO SEMINARIO GALÁN POR CICLOS

1º ICLO

Actividades sobre a vida de Roberto Vidal Bolaño
A obra
Actividades sobre a obra de Roberto Vidal Bolaño para o primeiro ciclo de Educación Primaria
2º CICLO
Biografía
Actividades sobre a vida de Roberto Vidal Bolaño para o segundo ciclo de Educación Primaria
A obra
Actividades sobre a obra de Roberto Vidal Bolaño para o segundo ciclo de Educación Primaria.
3º CICLO
Biografía
Actividades sobre a vida de Roberto Vidal Bolaño para o terceiro ciclo de Educación Primaria
A obra
Actividades sobre a obra de Roberto Vidal Bolaño para o terceiro ciclo de Educación Primaria.

ACTIVIDADES EN LIÑA DO POR CICLOS

CEIP "ADR CASTELAO"     CEIP MALLÓN
1º CICLO 2
2º CICLO