XORNADA PORTAS ABERTAS. VÍDEO PRESENTACIÓN

Vos deixamos un vídeo resumo que reflicte moitas das actividades que facemos no día a día. Disfrutádeo!!

INICIO DO PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021-22

INICIO DOS TRÁMITES PARA O PROCESO DE ADMISIÓN

O procedemento iníciase coa RESERVA DE PRAZA para o alumnado adscrito a un centro e que para o vindeiro curso cambia de etapa educativa.

O 11 de xaneiro ábrese o prazo para reserva de praza do alumnado adscrito a este Centro: alumnos de 6º de Infantil da EEI Plurilingüe Monte do Alba e remata o 8 de febreiro. ANEXO I

TODO O ALUMNADO QUE CURSA 6º DE PRIMARIA NESTE CENTRO E SOLICITOU PRAZA NO IES VALADARES FOI ADMITIDO.

ASÍ MESMO, TODO O ALUMNADO QUE CURSA 6º DE INFANTIL NO MONTE DO ALBA E SOLICITOU PRAZA NESTE CENTRO FOI ADMITIDO TAMÉN.

O prazo para as solicitudes do alumnado procedente doutros centros,  será do 1 ao 20 de marzo. ANEXO II .

ALUMNADO MATRICULADO NESTE CENTRO NO CURSO ACTUAL

Segundo a orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos, os alumnos/as

matriculados neste Centro no curso actual teñen garantía de permanencia e

NON terán que entregar ningunha documentación para a reserva de praza para o curso 2021-22.

11 xaneiro

8 febreiro

Presentación da solicitude de reserva. ANEXO I MODELO ED550A

• Presentación no centro de orixe ou a través da aplicación "admisiónalumnado"    (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)
  • O formulario normalizado será facilitado polo centro, dispoñible tamén  na web da Consellería ou do Centro, así como, na  sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación “admisionalumnado”.
  • A consulta das listaxes do alumnado admitido realizarase no centro no que o alumno/a está matriculado no curso actual ou na aplicación "admisionalumnado". Estas publicaranse antes do 28 de febreiro.

Antes do

1 marzo-20 marzo

Solicitude de admisión de alumnado procedente de centros non adscritos. ANEXO II   MODELO ED550B

PREME NA IMAXE PARA A DESCARGA DE DOCUMENTOS

Antes do 25 de abril

Publicacións das listaxes provisionais.

Reclamacións. Resolución das reclamacións.

Antes do 15 de maio

Orde do 18 de decembro de 2020, que modifica á Orde do 12 de marzo de 2013

Tramitación online da reseva de praza:

Cada alumno/a só poderá presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar.
O alumnado que ten garantía de permanencía nun centro, se presenta solicitude noutro deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
O alumnado que ten reservada praza no centro ao que está adscrito, se presenta solicitude de admisión noutro, deberá comunicar por escrito que renuncia á reserva antes do día 1 de marzo.

ADMISIÓN CURSO 2020-21

ADMISIÓN DE ALUMNADO PROCEDENTE DOUTROS CENTROS

O ALUMNADO DA EEI MONTE DO ALBA NON PRECISA ACUDIR AO CENTRO

PORQUE XA REALIZOU ESTE PROCEDEMENTO

PROCEDEMENTO (Hai tres formas)

1º Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro acompañada da documentación necesaria.

2º Cubrir a solicitude telematicamente na aplicación (AdmisionAlumnado) e presentala asinada manualmente no centro acompañada da documentación necesaria.

3º Cubrir a solicitude informaticamente e asinala en Sede Electrónica. Presentar no centro a documentación complementaria.

NORMAS A SEGUIR:

1. ACUDIR AO CENTRO CON CITA PREVIA (TF: 886 11 11 35)

2. HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO DE 10:OO A 12:00 h.

3. ACUDIR AO CENTRO SÓ UNHA PERSOA POR SOLICITUDE.

4. ADOPTAR AS MEDIDAS HIXIENICOSANITARIAS PROPIAS DO ESTADO DE CONFINAMENTO: luvas, mascarillas,  distancia

interpersoal de dous metros, etc.

5. NON ACUDIR AO CENTRO EN CASO DE TER SÍNTOMAS OU TIDO CONTACTO CON AFECTADOS.

6. TRAER  FOTOCOPIAS DE TODA A DOCUMENTACIÓN NECESARIA.    (Descargable no recadro inferior)

7. TRAER IMPRESO DE SOLICITUDE (Descargable no recadro inferior)

DESCARGAR SOLICITUDE

ANEXO II_MODELO ED550B

DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR NO CENTRO

TRAMITACIÓN ONLINE DA RESERVA DE PRAZA

CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN

* Cada alumno/a só poderá presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar.

Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión.

Orde de 25 de xaneiro de 2017, que modifica á Orde do 12 de marzo de 2013.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS 2020

INICIO DO PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2020-2021

O día 1 de febreiro ábrese o prazo para reserva de praza do alumnado adscrito a este Centro: alumnos de 6º de Infantil do EEI Monte do Alba. Remata o 14 de febreiro. ANEXO I

Para as solicitudes do alumnado procedente doutros centros, o prazo será do 1 ao 20 de marzo. ANEXO II .

1 febreiro

14 febreiro

Reserva no centro de adscrición correspondente. ANEXO I

MODELO ED550A

Solicitude de admisión de centros non adscritos. ANEXO II

MODELO ED550B

21 - 30 de abril

Publicacións das listaxes provisionais.

Reclamacións. Resolución das reclamacións.

Antes do 12 de maio

Tramitación online da reseva de praza:

O alumnado que ten reservada praza no centro ao que está adscrito, se presenta solicitude de admisión noutro, deberá comunicar que renuncia á reserva antes do día 1 de marzo.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS 2019

XORNADA DE PORTAS ABERTAS (Preme no cartel para máis información)

27 DE FEBREIRO

ÁS 16:00 h.