CHALECOS

A Anpa va repartir chalecos entre o alumnado. Para máis información premer no seguinte enlace: CHALECOS

HORARIOS DE ATENCIÓN AO PÚBLICO

PREME NA IMAXE

Banco de tapóns

Banta é o nome co que nos referimos ao Banco de Tapóns Do Baixo Miño, unha plataforma creada co propósito de axudar aos nenos con necesidades especiais.

A ANPA pide a participación da comunidade educativa para poder colaborar con esta plataforma solidaria.

Preme na imaxe para máis información ou tamén no seguinte enlace:

CHARLAS FOANPAS

CHARLAS ORGANIZADAS POR FOANPAS

Campamentos urbanos deportivos

Deputación de Pontevedra Informa: CAMPAMENTOS URBANOS DEPORTIVOS 2012

·        Presentación solicitudes: 16 de maio ó 15 de xuño

·        Rigorosa entrada no Rexistro ata esgotar as prazas

·        Nenos de 4 a 13 anos

TROFEO CAMPO A TRAVÉS

XXXV TROFEO DE CAMPO A TRAVÉS EN SAN MIGUEL DE OIA – VIGO

A Sociedade Deportiva Atletismo San Miguel de Oia, convídanos a participar  no XXXV Trofeo de Campo a Través que se celebrará o vindeiro 29 de abril de 2012 a partires das 10:00 da mañá nos campos Loureiro – Camiño da Verdella de San Miguel de Oia.

MÁIS INFORMACIÓN                               CIRCUÍTOS                         LOCALIZACIÓN

Charla sobre TDAH

Foanpas organiza para este mes a "Charla sobre o TDAH. Verdades e mentiras. Unha charla desde o punto de vista dunha hiperactiva", por Paula Muñoz, o día 25 de abril de 18.00 a 20.00 h. no Instituto Municipal de Educación (IME) no Camiño do chouzo nº2.

É necesario inscribirse xa que as prazas son limitadas. Podedes facelo chamando ó 986 298812.

Contacontos

A Concellería de Normalización Lingüística

organiza este contacontos o domingo 22 de abril, ás 18:00 horas no Verbum (avda. Samil, 17) para público familiar.

Entrada de balde.

Premer na imaxe para descargar en PDF.

Campamentos polideportivos

A Deputación de Pontevedra Informa: Campamentos polideportivos Cidade Infantil Príncipe Felipe

·          Prazo de inscrición finaliza  o 14 de abril

Cross de Mosteiro

Un ano máis dende o Colexio Mosteiro Bembrive chega o XXXIII Cross Escolar que se celebrará o vindeiro domingo 22 de abril as 10:00 h. nas instalación do cole.
Esperamos contar convosco como en edicións anteriores. Un saúdo e vémonos no cross.